before you go, can you read my mind?

Tack och lov så har jag mått bättre idag, för igår låg jag sängliggandes med en spann bredvid sängen hela dan. Fick kollat en hel del på Lost, men det blev himla långtråkigt efter ett tag och ja har varit så rastlös. Men idag så har jag mirakulöst nog blivit nästan frisk, så jag lyckades komma på Pernillas överraskningsfest :) Hade inte velat missa hennes min för allt i världen, det var sjukt kul att överraska henne på hennes artonårsdag. Kan inte komma på någon som förtjänat en så fin fest och så många fina presenter mer än min kära kusin. Jag Shabi och några andra i Nv3c köpte ett "party-kit" till henne, som jag nog tror kommer uppskattas.
Eftersom jag knarkat alvedon hela dan så blev det cola som bjöds till fruktsalladen. Kunde ändå inte stanna så länge, vill vara helt frisk o alert till nyår! Men det var väldigt trevligt, dansade en del med Tommy, Mella o Cheese, fick en söt blomma av Shabi och träffade många gamla vänner. Haha, Johan höll ett sött tal för sin kusin också. "Ja... Jag och Pernilla har ju varit kusiner rätt länge." Nä, det var några trevliga timmar, men nu ska jag sova så jag blirfrisk till imorgon! Då ska det planeras, solas, handlas och träffa Madde förhoppningsvis!


   
   

1. Viola lär Staffan att vika servetter
2. Vem ska inte stå på händer på dansgolvet om Cheese?
3. Martin (sneeeaky), Johan och Tommy försöker få upp resten till dansgolvet
4. Spriten börja slå till hos Skorpan och Staffan :)
5. Cheese med sin söta blomma
6. Marcus o Johan ser ut o ha trevligt
7. Mella kom på nåt dumt och Tommy försöker ratta någon
8. Jag skulle posa för o se om jag fortfarande såg sjuk o sliten ut :P

Kommentarer
Postat av: Natalie

HAHAHA, nu kom jag på en grej som du berättade för mig igår xD

2007-01-01 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback