Funny how quick the milk turns sour, isn't it?

cocktail
Birds flying high, you know how I feel. Sun in the sky, you know how I feel.

Idag kom Madeleine hit. Hon har sovit hos mig 3 gånger den här veckan och det är alltid lika kul o ha henne här! :) Har suttit och skrivit en dialog om två Inka-indianer. Inka-Lill och Katinka. En stund var vi nere i stan också. På julskyltningen. Och det var SÅÅ MYSIGT !!! Julmusik, glögg (den var iofsriktigt rälig, men det löste vi sen), tomten gav mig ett paket, kolla på barnen på skridskobanan, massa fina juleljus, kyla och vackra klänningar. Och en supergod kolaklubba för 8 välspenderande kronor.
När vi kom drack vi äcklig 10%-ig glögg med lussebullar. Men som jag har skrattat med henne ikväll. Vad får man om man blandar alla färger? Kulturbidrag! Varför är jorden rund? Ingen vet, ingen vet!

Kommentarer
Postat av: madde

Du gör mig så glad, vännen

2006-12-04 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback