maybe this Christmas will find us at last

Ja, detta lov kunde INTE börjat bättre! Avslutning, men en supergullig julklapp från min kära vän Madeleine <3, glögg o pepparkakor, Anton o Elins sköna stämmor i aulan och så träffade jag Mukk, Staffan och Fredrik i skolan! Ååå det är så härligt när alla blir samlade igen vid juletid.

På kvällen så fick jag skjuts av min bror ut till Lövestad! Där var jag hos madde och spelade poker och drack lite med några andra... :) Det började bra när jag spelade med Mackan, men sen gick han och Sebbe tog över och då började det gå utför... ;) Haha, okej André var för jävla rolig. "Vad gör Göran då... VAD gör Göran då?".."o då mötte ja en 120-taggare.." "en 120-taggare? låter som en stor älg!" "älg? nej det var en igelkott!" Åt glass, hamburgare, clementin, makaroner och drack en massa öl. En skitbra kväll helt enkelt. Fick dock köra hem innan pokern va slut, men den tjugan bjuder jag på :D

Igår var det dags för lilla lilla julafton. Hade en liten minijulafton med Nathalie, Jessica, Pernilla, Staffan, Fredrik och bröderna Tullberg! Var huuuur trevligt som helst! Började med lite varma mackor och julmust, sen drack vi glögg o åt lussebullar och pepparkakor lagom till julklappsutdelningen. :) Hade köpt var sin julklapp för 20 kr, som vi lottade ut till nån annan. Haha, det kunde inte bli mer perfekt. Fredrik fick sin "kamelkyss", Henke fick sina 11 paket nudlar o Pernilla fick sina handklovar ;) Haha, diskuterade några konstiga människor och synfel. Mätta och belåtna satte vi oss för å kolla på några inspelade filmer. Vi kollade på balen en stund, sen kollade vi på filmen från tältningen i somras! Shit vad man var brun! och vilka minnen... Karlskrona 07 kommer förhoppningsvis bli lika underbart. Kollade på film från ellens dop också. Lite skönsång och roliga frisyrer senare så började vi med några lekar! Hahahah det bjöd på många skratt när vi skulle få upp ett paket med tumvantar och bestick för att få äta lite choklad ;) Fortsatte med lite massage, Chipong,  viskleken och så fick alla visa sina konstiga egenskaper... Aaa, det var helt sjukt roligt, satt med en krampande mage både av all mat och framförallt allt skratt till klockan halv 3. Detta måste bli en tradition! :) Och så får vi hitta ett förfest-ruckel som dom har i Spanien!!

Idag kommer Olsson till mig o vi ska fixa julklappar!! :) Kuuuul, det var längesen jag träffade den lille sparven! GOD JUL

HAHA, förresten så fick jag reda på idag att mina föräldrar träffades på Tingvalla...  Hör du det Jessica? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback