MILBURN

Vem går över ett torg en lördag kväll?
Vem går hem med den rätte och vem får en smäll?
Vem är det som är lycklig och vem luktar bränt?
Vem är dålig på riktigt och vem är ett skämt?
Det är sent och det dröjer lite till innan blommorna slår ut
Jag ser en bil,
jag ser en tjej,
jag ser en snut,
snart har helgen vecka 48 tagit slut
Det är sent och det dröjer lite till innan blommorna slår ut
Jag ser en bar
jag ser en man
jag hör ett tjut
snart har helgen vecka 48 tagit slut

helgen vecka 48 började med en lugn kväll. Sandra Jessica o Erika kom hit o vi åt en massa naturgodis och kollade på Idol och Hipphipp. Rätt man vann på Idol och rätt lag vann i YIF - IFK. Då får vi se om där är vita julgranskulor på granen ikväll :) Jag masserade Erika och då kom Johan o 3 andra Tomelillapack. Direkt så börjar vi på nytt i nse hur liten världen är. Erika har varit tillsammans med Johan, Andrés bror är tillsammans med min kusin och dom hade en film på när jag strippade i skolan? ja, det var lite pinsamt.
Kollade på Donnie Darko. Jag hatar kaniner... Satt uppe och hade frågestund med Jessi o Erika, sen gick Jessica hem. Jag o Erika kollade spännande bilddagböcker och gick och la oss vid 4.

På morgonen fick jag iväg Erika till Veberöd!!:) Sen var det bara en ta  hand om mig själv-dag. Sola, färga håret, sticka till Tomelilla o hämta några  klänningar, sen på kvällen blev det tjejmiddag! Alla var så fina :D Var hos Stephanie och åt tre rätters-middag. Toast, kyckling och marängsviss. cp-gott. Vi drack öl o vin, och alla dansade o va glada. :) Efter en supertrevlig kväll drog vi vidare till Marcus Persson på fest. Jaha, det var tydligen Frippes lillebror! Sjöris, Adam, Bill, Axel, Måns kom dit, men fick lämna igen. Men Acel o Måns kom tillbaka sen. Satt uppe på Marcus rum och sjöng som galningar till nostalgimusik från 90-talet :D Axel börjar strippa och vi ska rymma till S:t Olof tillsammans, för där pratar ingen svenska. Fick smaka nån energidryck av Elin? Tror hon försökte knarka ner mig. Ohh hoo hoo, det var nära att ett nytt offer fick smauga på örat.

Nä cyklade hem vid 2-tiden och sov riktigt gott i elva timmar. Idag kommer Madde hit, så ska vi plugga o ikväll är det julskyltning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback