när ja va ung såg ja åkrar o himmel

Så var ännu en jul över. Julafton tillsammans med familjen och mormor o morfar. Hur mysigt som helst, men med 11 grader ute så var det rätt svårt att få julkänslor. God julmat, Kalle Anka, julklappsutdelning och alla skålade för gemenskapen (utom min far som lekte rebell) Jag fick min efterlängtade mobil! Sen så fick jag en uppskattad ansiktsbehandling, ett jättefint halsband av Olsson och lite annat smått o gott :) Ja, Nattis present var ganska förväntad :D Haha, undrar hur länge vår tradition kommer vara.

Idag har varit en helt traditionell juldag. Släkten kom hit kl 1, så drack vi glögg och väntade på den måltid som man går och längtar efter hela året.. Farmors grönkålssoppa med hemmalagade ostpinnar! åååh, det var lika gott som vanligt. Sen åt vi kött o potatis, som vanligt. Roland o Adrian åt veg som vanligt, vi åt risalamalta som vanligt, vi spelade en massa spel som vanligt o det var allmänt mysigt.

Nu ska jag se Prison Break med mor o far !!!!


(har fixat jobb till nyårsdagen nu, 160 kr i timmen :D Precis vad jag behövde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback