Santa seemed to miss my chimney

DU MILDE!!! Det vi alla väntat på har äntligen hänt :D AAAAAaaaaaaaaaaa, kan inte fatta!!

Igår kväll stack jag till Sandra på tjejmiddag. Var hur mysigt som helst och SÅ GOTT !! Hemlagad lasagne, första gången jag verkligen tyckt om lasagne... Satt fem tjejer o drack o snackade sjuka minnen. Jo, vi har väl varit med om en hel del tillsammans om vi tänker efter!!
Sen bjöd Pernilla mig på fest. Gratis öl, ja tack! Cyklade ner till Tarlands, träffade Staffan och några NV3are. Satt och spelade kort, drack lite till, fick ännu ett moment på toaletten, träffade några gamla karaktärer o lärde känna massa trevligt folk.
När folket skulle ut, så stack jag hem, för jag är inte arton.. "Höhö, nä det visste vi redan!!" ..

Vaknade i morse med en jävla baksmälla. Cyklade ner till Lovisa för att diskutera resor, verkar som det blir Ayia Napa! Vidare till bussen, åkte till Sjöbo med Linn för att spela volleyboll. Snackade lite pinsamheter om gårdagen innan vi började spela. Det var riktigt skönt o komma igång, vi var 12 stycken som spelade volleyboll i två timmar. Och det gick riktigt bra!

Ikväll ska jag på fest i Bussjö! Jag, Stephanie & Therese ska till nån Frida på fest. Ååååå Johan ska dit! Har saknat honom helt sjukt mycket och han är en stor anledning till att jag ska dit... :) Och jo... jag ska fortsätta på min och Erikas överenskommelse, känns inte som att det finns några andra alternativ just nu ändå... Aaa med lite panda kanske jag kommer över det.

SOS

I'm sick and I'm twisted,
I'm broken you can't fix it,
don't make me, cause I'll do it,
red button and we'll all go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback