shower me in a chorus of compliments and verse I don't deserve

panda
årets julklapp var det ja? nä jag fick ingen panda i julklapp. jag får vänta till nyår, för sen kan jag inte vänta längre! vi får se ifall någon är villig att inviga det nya året med mig.

Igår såg jag hela halva prison break. Så nu är första säsongen avklarad, när tvn blir ledig så ska jag börja se Lost säsong 2... :) Idag har jag varit o kollat handboll, Skånederby. Har blivit sjuk,  men det blev att jag stack upp till Therese ändå med Dingle o Julia och smöga lite vattenpipa. Huvudvärk, hem igen. Nu ska jag väl snart sova, så att jag blir frisk till nyår. Varför blir jag alltid sjuk när skolan slutar?

  
  

Kommentarer
Postat av: Stephanie

sicka små pundare :P

2006-12-27 @ 18:12:06
Postat av: JULIANTE

HAHAHAHAHHAHAAHHAH, panda är årets julklapp? Helvete, vad händer med världen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback