the rice cookies you never ate - they're all gone...

Usch, vill bara att denna veckan ska ta slut. Har helt galet mycket o göra. Jag orkar verkligen inte, har inte kunnat plugga till svenskprovet imorgon heller, har legat i sängen med magont i 5 timmar. Har iallafall hittat en bra film till etiken!
Imorgon blir det utvecklingssamtal. Är ganska nervös faktiskt, har inte lämnat in något arbete till min engelsklärare och såklart är det hon som är min mentor. Har varit jättesur hela dagen också, jag vill bara vara lika glad som jag var i somras. Jag orkar inte tänka så mycket som jag gör nu.
Hmm några saker o se fram till... På fredag ska jag till Staffan och fira att han muckat! På lördag ska jag förmodligen följa med Stephanie på fest hos nån Frida. På tisdag är det Red Hot Chili Peppers!!! Nästa fredag kanske jag ska ha en liten fest och såklart få hit Saras söta kompis... :) Och nästa lördag har Staffan 20-årsfest! Sen är det sista veckan!!! Oj, nu kommer det gå snabbt. Man blir lite stressad.

 

I feel so much better
Now that you're gone forever
Tell myself that I don't miss you at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback