Trailer parks, neon signs, and an empty box of Lucky Strikes

Ja, nu var det lite för längesen jag skrev här,så det är väl dags att uppdatera lite. I tisdags stack jag o Dingle upp till Stockholm för att se Red Hot Chili Peppers!!! :) När jag kom tillbaks till skolan efter NOLL sömn dagen efter, så hade vi hunnit flyga för första gången på 7 år, träffa Maja i The Sounds, jogga med Tarzan i gamla stan, hitta en nyårsklänning, shoppa på NK, äta nudlar med en kock som pumpat i Ystad?, fika på ett mysigt gammalt kafé, spendera alltförmycket pengar, beställa en tjuck i brö me coca, bli nobbade i taxfreen, ragga upp ställen att gå in på på natten, lära oss att göra en "fuling" på apoteket, bli jagade av en uteliggare med amputerade ben och spetälska, se en annan uteliggare brottas med en uteliggare med ambuterade ben och spetälska, träffa en pimp med två horor, hitta min bror sovandes utanför centralen, tatta pizza, köpa 12 kanelbullar och äckligt kaffe, leka massa lekar för att fördriva tiden och såklart  VARA PÅ EN SJUHELSIKES KONSERT I GLOBEN!! (Globen är förresten photoshopad, den är inte rund på riktigt.)

       
     


dagen efter vardet  inte bara jag som var trött och somnade på luciatåget i skolan. Det  var ju lussevaka dan innan... :) Och nv2c hade vunnit alltihop!
Kom hem halv 3, somnade och vaknade lagom i tid tills ännu en skoldag.

Igår, lördag, var jag hos mina kusiner på dan och fixade lite inför kvällen. För då hade Staffan 20-årsfest! :) Skrev en låt om honom, gjorde om "Staffan var en stalledräng". Mukk hade kommit hem!! Skitkul o träffa henne igen. Gjorde mig klar där också, sen stack vi vidare till Danslokalen med ett jättestort paket!!
Träffade Staffan i sin söta tomteluva, o Sandra o Pauline var också där :) Satt och väntade i sådär 40 minuter på att hans 20 lumparpolare skulle komma. Till slut kom dom också, så vi gick in till maten och satte oss. Jag hamnade bredvid Putte och en lumpare :) Sjukt god mat, kycklingsallad, pajer, bullar... Och sen var det gratis sprit också. Inte helt fel, snapsar delades ut hela tiden tyckte jag. Rasmus och Lo var toastmasters, och vilka sådana :) Dom börjar med ett dansnummer, haha, dom e så bra. Det var flera  nummer  under kvällen, några fick hålla tal och lumparna kom in i Luciatåg och sjöng om AK-5or. Vi var uppe och sjöng vår låt också  och jag tror han blev rätt glad, fastän den kanske var rätt dum.. :) Men han e rätt go ändå, ungefär som bullarna på Snuggles (8) Staffan sjöng också en låt. SÅKLART sommaren sextiniee!! :) Sen var det dans, Mange kom!! Försökte lära några Västeråsare hur man pratar här nere. Det verkade uppskattat, för sen var jag förföljd resten av kvällen... Läskigt : / Haha. Nä mina föräldrar hämtade mig efter en toppen kväll. Humöret är fortfarande på topp.. :)



ÅÅÅ, förresten! Nu har vi preliminärbokat vår resa! Agia Napa, sommaren 07 !! Yessss... :D:D Ser det inte underbart ut?
agia napa

Kommentarer
Postat av: Pauline

Fan att man inte fick de på film när Staffan sjöng! Hade varit skoj att kolla på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback