BILDER BILDER BILDER

SOMMAREN 2006

1.
 2.  3.
4.  5.  6.
7.  8.  9.

1. min spontana tatuering på malmöfestivalen röker erikas cigarett innan Tgr Lou
2. En söt gubbe som jag o Jessi träffade på stan! synd vi inte fick med hans ögon...och röst...
3. jag har köpt en svampbob som vi några minuter senare sög musten ur!
4. Sandra o Jessi gassar vid vakttornet!
5. Oj oj oj... Så klockren, men det var ändå inte bra för 5 öre...
6. Jag o Julia hade tråkigt,så vi grävde ner Cheese i sanden :)
7. Jessica o jag, lite slitna efter en hård dag på stranden.
8. Vi var tvungna o bära Jessicas cykel ända från Willy's för att hon glömt sina nycklar!! Dumbom
9. stranden stranden stranden... Lika underbart varje år.


HÖSTEN 2006

1.  2.  3.
4.  5.

1. Cheese ser ännu mer ut som en apa utan hår på huvet
2. Lite småäcklig bild när vi har lite deeptalk på Dennis toalett :)
3. HAHAHHAH, jag fick Julia o snusa för första gången! Denna bilden är tagen innan det gick åt helvete ;)
4. Tröstäter glass hos underbara Julia som alltid ställer upp
5. Julia passade också på å skippa morötterna :)



Sen denna är bara tvungen.. Efter att Jessica o Matilda gett mig en liten knuff på min 15-årsdag!!



Igår däremot var en mycket trevlig kväll... store-sara kom hit, vilket var alltför längesen. Vi spelade lite vattenflöjt med näspipa?!, åt lite kvällsmat och sunkade oss lite innan sunken själv kom. Jag, Sara o Dingle drog på oss var sin partyhatt (som förstörde vår hårdrocksimage), några golfbollar och så gav vi oss ner till västervång. Satt och smöga lite vattenpipa och lyssnade lite skön musik. Sen kom Dan, Andréa, Sword, Kim och Simone och joinade. "Luke, Im your father".. "Sara, jag är din morsa!".. Drack lite julmust och åt brända lussebullar. En tid senare så stack  folket till Gjuteriet,  men jag och Sara cyklade iväg till Janes lägenhet istället, där hela tjejgänget satt samlat. Kollade på en äkta tjejfilm "snygg, sexig, singel" och snackade skit. Det var  trevligt,  pratade gamla minnen från Änga och Västran och jag skrattade så jag kiknade :) Natti var tvungen att gå och spy på toaletten när det blev för mycket... Cyklade hem sen igen, till ett tänt och vidöppet hus  utan att någon var hemma. Marcus hade tydligen blivit lite för nitad.. :) Stigan kom lite senare och vi snackade lite.. "When a fat girl  falls in the woods.. Do the trees laugh?".. Snart kom även en askalas Marcus, men denna gången berättade han inte om första dejten med Marie, utan han diskuterade gärna hur Axrud hade pratat om mig och ville sova i min säng... Han är allt bra obehaglig.  Blev väl påmind om att jag hade frågat honom hur stor snopp han hade och att han gärna visade. Med händerna..

Väcktes 20 över 12 idag och skulle iväg 20 minuter senare. Men jag gjorde mig klar på rekordtid, sen körde jag, mor, far, mormor o morfar iväg till Ingelstorp för o fira farmor på hennes 85-årsdag! Träffade mina lites ådär lantigt fina släktingar, vilket jag inte gör var dag:) Martin o Daniel e för jävla härliga, tråkigt att Martin hade magkatarr... Mer mat till mig... Hem till farmor o äta hennes välkända Daimtårta och dricka lite kaffe. Alla pratade om hur dom inte kände igen mig, som vanligt. Jag vet inte, men jag blir alltid blyg när jag träffar den släkten... Åkte hem vid halv 4 igen, för vi skulle vidare på nytt kalas.

Nästa stopp var hos Marie! Har aldrig varit inne hos henne förr och träffade hennes familj för första gången... :) Det var lite läskigt att jag inte visste att min gamla lärare från Änga var Maries halvsyster och min gamla rival  var Marie moster till ?! Ystad är allt bra litet... Kan hade lagat jättegod thaimat och vi åt smält glass och chokladkaka med philadelphia? Riggade upp vattenpipan som Marie fick i  present och satt och snackade runt den lite... Trevligt folk var där och Marcus har verkligen fått söta svärföräldrar... :) När tjejerna kollade på smått och gulligt julpynt så gick jag ner till grabbarna och kollade på champion's league på deras nya HD-tv.

Hmm, skola imorgon igen och har fortfarande äckligt mycket o göra.. Borde läsa på engelska glosorna och skriva historian, men såklart får jag inte ork till det nu heller. Har massor o göra nu i veckan också, men... det är snart fredag!!

I want a boy with lips like morphine, knock me out every time they touch me.

Kommentarer
Postat av: juliante

hahahah, sara fan va härligt skrivet.. ALLT! call me när du kan leka. älskar dig

Postat av: Jessica

Jag är ingen dumbom. det var ju Sandra som glömde nycklarna och fick oss att bära hennes cykel från Willys. :P

2006-11-20 @ 15:45:39
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback