en bit rosenkvarts, hänger runt min hals

Har varit helt sjukt sur idag, vet inte vad det är frågan om? Har fått utbrott över småsaker och stuckit folk med pennor och sparkat ner vissa, men känner att jag tyglat mig själv nu när jag kommit hem... :) Eller rättare sagt när jag och Elin cyklade ner i stan efter skolan. Det ver beckmörkt och någon satt och spelade julmusik! Åååå nu börjar julkänslorna komma! :) Dags att börja köpa julklappar, jag tror att jag kommer lägga ner rätt mycket pengar på det i år.

På lördag ska jag träffa Sara för första gången på länge! och Dingle! Ska smoega wasserpipe och sen kanske till Jessica, som tagit över sin systers lägenhet? Upp till Saimon och ta några drinkar kanske? Jag gillar det huset :)

Imorgon kanske jag ska festa med Marcus o hans vänner.  Hade varit kul, tror inte jag har suttit o druckit med dom på riktigt nån gång... :)

och på söndag blir det först kalas hos Marie, sen kalas hos farmor! Kommer nog bli en bra helg!

Anders o Måns är bara för bra!
anders&måns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback