ett riktigt cola light moment!

aao. vad har hänt på sistone. i förrgår vaknade jag sent efter en helt suverän konsert kvällen innan. cyklade upp till stephanie en stund och umgicks med henne, madde ask och julia! satt och pratade och lyssnade på en supergammal skiva, brings me back to the old days. kalaspuffarna kom igen, good charlotte osv.. :)

Him igen och Julia kom o hälsade på. Låg o garvade åt söta bebisar på AFV. Hon stack hem och en stund senare kom Petter och hälsade på. Vänner på prov var det och det funkade väl rätt bra. Gick ner i stan och handlade cola och pistagenydder. Hem och kolla på MTV Music Awards. MM hmm, det hade inte varit fel o vara där med anton o dom och se The Killers. Vid halv 12-tiden fick han den geniala idén att vi skulle ner till kyrkogården och ha picnic där på 12-slaget. Sant som det var sagt, vi begav oss ner med min rangliga cykel, en filt och clementiner och vindruvor. Det blev inte så bra ändå, det var inte alls läskigt och det var svinigt kallt ute.

Ja på natten sov man gott? O igår sunkade jag mig bara halva dan och följde Petter till bussen. Cyklade ner till Julia och kollade lite filmer på datorn och hon plattade håret på mig och pillade med det... Jag sa att jag behövde klippa mig och sen kom vi på... Hon går ju frisör! Så det blev å sätta sig på en stol (eller en annan när den första gick sönder) i badrummet,  invirad i ett påslakan. AA, det var rätt läskigt, fast kul :D Hon var duktig.
Cyklade hem till mig sen och åt o så. Sminkade Marcus till "en perfekt Michael Myers"! ;)
Vidare ner till Julia igen ("bojor, klovar... det är samma sak, som potatis och pantofflor"), där vi började förfesta. Hon, jag o ölen. Kollade lite Idol, lyssnade lite musik, poppade lite popcorn. Riktigt chill. Sen joinade även Therese! Låg och sunkade vidare lite och sen kom Jessica! Åå så längesen jag träffade henne. Vi hade mycket trevligt vi 4, sen skulle vi gå å möta Henke, Ralle, Anton o Albin vid Västrans parkering. Cyklade vidare ner till Sensation! Johan ville inte släppa in mig för att jag fattades en tia. Surt. Råkade försöka ta in Julias öl också, vilket påminner om att jag är skyldig henne. Till slut fick jag låna pengar av Maries kompis! Lämnade mina vänner som stack vidare till Starshine och gick in å shaka asset på dansgolvet lite. Inte mycket folk alls, men jag hade lika roligt för det :) Snart kom några småpojkar och joinade mig och rökmaskinen. En jävla jobbig kille med konstig mask "ööhh du e 87a och jag gillar ditt ass". Johan Eliasson och Marie å dom joinade också sen, tills HAHAHAHAa just det!! Brandlarmet gick! Hela jävla brandkåren kom, men det brann inte? o det var kallt ute. "Ajajaj min palestinasjal!" Till slut fick jag gå in o hämta jacka och väska. Cyklade vidare till Starshine där jag träffade mina vänner. Fick låna pengar av Albin till en jävla go wienare med ketchup! Julia o Anton klickade med sina "snygga skor" :D (mina är så mycket finare!!).. Det var nån rosa band-snubbe som jag berömde också? aah sen gick jag Julia o Anton hemåt. Jovisst berättade vi både det ena och det andra... Vilken tur att vi skulle ta resten nyktra! Hade ändå varit svårt å förklara :) Hem o sooova. Drömde massa skumma drömmar om Petters hund? Jag hade fyra stycken minus? O jag drack yoggi med Erika i ett köpcentra? Hmm jag måste börja skriva drömdagbok.

Snart kommer töserna hit, så ska vi bestämma lite resor o sååååe. Sunka lite. Sen ikväll ska jag till Linus! Äta middag o så...  :)

dumdudaadadum da daa lala dej, julia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback