HEY MAN, NOW YOU'RE REALLY LIVING !!

idag blev jag utskälld i skolan igen. för att jag sparkade en spindel. sen buggade vi och det var riktigt roligt. jag "skakade asset som fan" som jörgen uttryckte det :D Philip blev en frihetsgudinna med italiensk touch! Det gillade du vaaa Oskar.,...duuu... vi ska nog få ur dig lite godsaker...

det har varit jättekonstigt att se på tv ikväll!! först spelar min favorit i idol "lady in red" till sin sambo Sara?! Och sen på Hey baberiba så gjorde dom om Mora Träsks "Tigerjakt" till ...... PANDAJAKT ?!?!?!? Efter några öl så var det helt sjukt hysteriskt roligt !!! Jag var tvungen o ringa Julia o jag vet inte hur länge jag garvade åt det !!! "Nu ska vi gå på pandajakt... vi kommer till en regnskog..."

Gick nyss ut i uterummet och skulle röka vattenpipa med min bror men han eldade på bordet istället. En ganska redig låga faktiskt! hmm jo. Felicia åkte ur idol och jag sknar o öla med julia framför idol. jo, marcus, axrud, freddy o kale var rätt roliga också. Vi såg bortklippta scener från borat :) Dom tyckte att jag hade skitrolig humor, men jag fattade inte riktigt det roliga. "HO HOOO HOO SARA DÄR FICK DU TILL DET SARA !! DRICKA KAFFE SOM SYLT !!" .. va ?! Dom blev konstiga så jag gick in hit och söp med folk över msn som gamla goda tider... :D:D hahahhahahha. jo när jag såg på idol så kom jag fram till att det här är typ första gången jag haft möjlighet o bli riktigt kär. det var trist att det inte blev så :P

NÄÄÄÄEEE men om det fanns nån panda där ute ?! Det skulle isåfall vara Freddy, men han har flickvän : /
"Ok, istället för o göra en vattenpipa så kan vi rulla ihop en tidning. Sen kan vi mala ner Saras huvud till små små flisor.. Bara lite pulver. Sen lägger vi pulvret i tidningen så har vi en fet joint!! "

JAG HAR FÅTT MITT KLASSFOTO!!! det kommer nog här nedanför snart... Det blev ett rätt tråkigt klassfoto, men det är kul o kolla på för jag är så glad för alla ändå.. :):)

NV2C
nv2c

Näää nu ska jag ta å sova o se om jag kan drömma lika sköna drömmar som i eftermiddags! Eller nä vafan, palla sova, jag ska dricka lite till med Kale o dom o följa med dom ut, sen är det dags o sova...

Do what we want and we get it from you
Do what we like and we like what we do

Kommentarer
Postat av: Jessica

PANDAJAKT??????? HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Postat av: juliante

hahahaha, så sjukt! PANDJAKT? va fan händer med världen?

2006-11-18 @ 12:16:30
URL: http://Juliante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback