I'd rather be working for a pay check, than waiting to win the lottery


Idag vaknade jag kl 8 av vattenbrist. Riktigt cp-jobbigt, klunkade i mig några liter vatten och somnade sen gott igen. Vaknade lite emellanåt men det blev väl att jag gick upp vid 11-tiden. Men klockan snurrade så mycket, så den kunde lika gärna stå uppåner på.. 11? Iallafall, efter lite tjat på töserna så kom först Julia hit. Natti kom därefter, Therese, Stephanie och sen kom Lovisa. Började planera lite resor i sommar, Cypern låter mest frestande just nu! Nu blir det väl bara å börja spara pengar också...


Efter att alla hade gått så bar det iväg hem till Linus. Han hade varit å handlat mat och när jag kom så började han steka kött med pommes, grönsakswok och hemmagjord bernaisås... :) Man kände sig verkligen uppassad! Smakade av hans verk tillsammans med en stor souvenir från ÖLand och det var bara perfekt. (JAG SPELAR NÄSFLÖJT) ...Sen var det dags... Jag har inte sett fram emot denna stunden,  men jag visste att den var tvungen å komma nån gång... NÅN gång måste vara första gången man ser Star Wars. Blev dock inte att jag såg hela, somnade några delar under filmen. Åt massa glass sen, med marabou daim och annat gott. Det gjorde mig piggare. Efter filmen var det dags å bege sig ut i kylan också. Jag har kommit fram till att jag INTE är beredd på vinter!! Snälla ge mig sommar och Landskrona igen! Solnedgångar och nakenbad i havet på natten! Sova under bar himmel och bara dra hem till Julia och sitta å öla till våra låtar! Lite lyssna på "zlatan-låten" i bikini utanför proppfulla Fritidsbaren! Lite sandiga wienerbröd och pandor! 7 månader kvar...

   
So long sweet summer
I fell into you
Now you're gracefully falling away



DENNA BILDEN HAR JAG MEST MED FÖR ATT DEN ÄR SÅ SJUKT SÖT OCH ROLIG :D

kusinerna

Kommentarer
Postat av: Mariana

fräääckt, bilden som du har på linus är taget i mitt rum för evigheter sen haha ! ^^

2006-11-12 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback