JOHNOSSI

igår var det dags igen. det skulle bli en repris från i vintras på mejeriet med kristian anttila och johnossi. jag åkte till malin i sjöbo vid 4-tiden, tog typ 10 minuter att gå till hennes nya hus. dom värsta 10 minutrarna ever! frös så jag höll på att dö, la mig ner på värmegolvet och började nästan gråta is så mycket jag frös. men fan vilket fint hus dom har fått! tog ett par mackor och värmde oss lite, sen var det dags att dra sig iväg igen. Jag, Malin och Erika tog bussen till Lund, där vi gick och åt thaimat. Mmm, nudlar tröttnar man aldrig på.

Det var fortfarande lång tid kvar till insläpp, så vi gick på espresso house. Tog en god caffe latte som satt där den skulle! Satt och myste där lite bland gulliga par och ensamma människor... Tills hon blev 8 och vi tänkte att vi kunde gå nu så kom vi direkt in.

Kom till Mejeriet vid kvart över 8, men dom hade fortfarande inte insläpp. Så fick stå i kylan rätt länge innan vi kom in, drygt. Men sen fick vi sköna platser på balkongen. Lite VIP, som Elin uttryckte det. Det gick bra att sitta eller stå där under första förbandet (som var jättetråkiga!!) och de tre kvartarna vi fick vänta på att nästa förband skulle spela. Men när Anttila började spela så kunde jag inte längre så still uppe på balkongen med Anton, Viktor o Elin, så jag rusade ner till Malin o Erika och alla andra galningar som hoppade runt och dansade o sjöng. Riiiiiktigt roligt !!! (och nej, jag är ingen jävla juckande blatte)

Efter Anttila så var det lång väntan igen, så jag och Erika bestämde oss för å ragga lite i baren. Det är nog det enda positiva med å vara singel, men kan flörta okontrollerat! ;) Det tog lång tid o hitta nån snygging där, och dom som väl såg bra ut var bara konstiga. Men snart så hittade jag mitt offer :) Dock så råkade jag som vanligt ut för alla konstiga kommentarer?! "e det hela kitet eller?".. "eeh,  jag ska sova hos min kompis bara runt hörnan.."... Nämen okej, vi ses längst fram!! Hahah

Så började äntligen Johnossi, typ halv 12 ?! Dansade som galningar, en kille lärde oss vår nya "höga" dans, men sen somnade han på någons axel. Träffade mitt ragg igen, och hans kompisar som var mycket längre än honom, precis som han berättat. En 2.20 kille, som säkert var en meter bred. Riktigt jobbig å få bort. "ooh, e det fina flickan?"... SLÄPP! Nä Johnossi var också riktigt sköna och fan vilken bra kväll vi hade det.

Fick skjuts av Viktors mamma till Sjöbo. 5 pers i baksätet, stimmade o tjoade :) Anton satt och skulle memorera ett trumkomp från en av Johnossis låtar? Jag och Anton blev hämtade av min mamma i sjöbo. Min mamma drev med mig för jag kom med lite dumma kommentarer. "Varför har dom sprejat över halva skyltarna?" "men ååååååååååh Sara, tänk snabbt!"

Hem och sova. Sov till 1 idag o de... de e naajs.


GLAD

SÅ HÄR GLAD VAR JAG IGÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback