My wife is dead? ... HIGH FIVE!

igår väckte mina föräldrar mig kl 12, för vi skulle ha gäster halv ett. Pallen... Erika ringde mig. Jag frågade ifall hon ville med å kolla på bio och det var precis därför hon ringde mig! Så det blev å gå upp o hälsa på mormor, morfar och farmor. Var inte alls på humör när vi satt och åt, tyckte bara att alla var så töntigt inställsamma. Kalkonen var god dock.

Lite senare när hela släkten satt o spelade gurka, kom Erika och Linus. Vi, Marcus o Stigan körde in till Malmö. Hämtade först Marie, sen körde vi vidare till Jensen's! Bio + middag = 174 kr. Riktigt bra, jag köpte vitlöksbröd till förrätt, åt fransyska med pommes och bernaiesås till huvudrätt och chokladmousse till efterrätt! Efter det var jag riktigt mätt! Underbart mätt. Marie o Marcus är så söta å lyssna på... Ibland.

Efter efterrätten gick sex fulla magar vidare till biosalongen. Det var ett himla problem med å få platser bredvid varandra, men till slut kunde jag och Erika iallafall sitta bredvid varann! Hamnade bredvid två trevliga grabbar som började diskutera The Rose och Westlife med oss. Riktigt sjysta, vi fick en hel popcorn av dom :D När hela salongen var fullsatt, så började filmen vi väntat på... BORAT!! :D:D Aaa den var helt sjukt rolig! Hela salongen satt å garvade och applåderade.

BORAT
Gipsy! Give me your tears! If you will not give them to me, I will take them from you!


Jag, Marcus, Erika o Linus åkte hem till Ystad igen. Garvade lite till åt filmen i baksätet. Erika följde med mig hem och vi duschade och gick å la oss två timmar senare. Somnade vid två-tiden. Upp igen kl 8! Först skoldagen efter lovet! Jag vill inte :/

Min cykel har punka, så vi fick för oss att vi skulle åka rullor till skolan. Det gick faktiskt rätt bra, fastän det var evigheter sen jag åkte det! Nerför Bellevuebacken till och med :) Kom rätt svettiga och utmattade till skolan. Historia... Engelska... Filosofi... Pissdag i skolan. Var bara så ledsen på allting. Ska till Sandra snart, så då kan vi gråta lite tillsammans :)

Borde plugga, har ett arbete som jag inte påbörjat som ska vara klart till idag. Två saker till onsdag. Träningsdagbok som jag måste ljuga ihop typ 5 veckor nu. AAAA jag orkar bara inte ta itu med det!

She better be someone special
She better be more in love than me
And if I was your brightest hour
she is now, as far as I can see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback