once a failure, always a retard

varför är min gräsmatta vit?

det var riktigt ruskigt höstväder igår. fick jag känna på när jag cyklade runt i hela ystad, först ner i stan och hämta johnossi-biljetten och göra lite andra ärenden, sen ta ut pengar och upp mot julia. Fick en liten paus där, sen körde vi upp till Diana för å lämna pengar för våra produkter som kommer på torsdag eller fredag... :)

Till Julia sen igen. Låg och pratade länge. Cyklade vidare ner i stan och träffade herr Boström!! Åå det var alltför längesen. Första gången jag var i hans mammas nya lägenhet, hur mysigt som helst. Det var längesen man såg Måns o Ronny :) Jojade lite, kollade TV, tog en pommes och snackade skit. Sen skulle han tillbaka till Dalby, så det blev å cykla hem igen.

Kollade en runda på vinden. Gamla saker jag skrivit när jag var liten, skolsaker o så. helt sjukt roligt. Här kommer en dikt som jag hängt upp på väggen nu:

VARFÖR SKA MAN VARA BRA?
Varför ska man halsband ha
Varför är det bra?
Varför ska man fin va
Svara mig idag

Sen var det andra historier, som Trollgubben, Prinsen och Lilla Nallen och hans bror :D wiwiiwiw. Hittade en gammal skolkatalog också från ettan. AAH AAH AAH, hittade flera stycken från klassen och äldre kompisar i den... :) Riktigt roligt. Den bästa av alla var nog trots allt... Saimon. HAHAHAHHAH
Marcus hade lagat svinigt goda piroger. Hahahha, Julia ringer och jag ska just bita på en minitomat. SPLASH, allt innehåll fanns plötsligt på Maries rygg!!! Hon blev sur, men jag bara skrattade åt henne... :)
Snart kom Sandra och Julia också och kollade skolkatalog. Därefter kom Tokken och sen Dennis. Lyssnade på musik och åt godis medan Marcus Marie o Kale hyrde skräckfilmer!
Alla 8 samlades i storarummet och första filmen var "One missed call 2". Ok, jag brukar inte bli rädd av skräckfilmer men den här var rätt skrämmande.. "Jag har alltid sagt att asiater är viga, men det här är väl lite å ta i!!" .. "HAN ÄR I VASKEN!"..  Sen såg vi Halloween och den var lite mer lagom läskig för min smak. Förutom när det ringde på dörren kl halv 12. Fick reda på sen att det bara var Bertil som skulle prata med min mamma. Så när Marcus frågade vem som pratade där uppe vid 1-tiden så sa jag bara att det var nog mor och Bertil. Fick sen reda på att han bara var här i tio minuter och att mor gick å la sig när han gått?! CREEPY !!!

vaknar idag av att marie VRÅLAR : MAAAAARCUUUS, DET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAR!!!.. trodde jag drömde och somnade om igen, sen vaknade jag upp med vita buskar utanför fönstret... Jag vet inte riktigt om det är mysigt med snö just nu eller om det faktiskt kunde kommit lite senare... Har inte ens handlat vantar!!!

Ikväll blir det nostalgi o Johnossi!!! Ska bli tokroligt.

Johnossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback