say good-bye now and mean it forever

Snart sunkar vi vidare till Stockholm Globen !!!!
SARA GOES MORGONSUNKDINGLE GOES MORGONFRILL

Jag är verkligen glad att jag överlevt denna veckan. Prov, arbeten, lab raporter... Har varit omänskligt slit var dag i stort sett... Firade att denna veckans helvete var slut idag, med att tända en lykta i badrummet, tappa upp ett hett bad och äta glass med kaffesmak direkt ur paketet... Ohja, det var wooonderful.

Men det finns en del som roat mig under helvetesveckan också. Små videoklipp hos Jessica, powerwalk med Julia, Sten frågar oss vad bromsspår beror på, Erika frågar Sten vad den där spetsen man har i muffen heter, spränga brevlådor, Madde får mig att skratta o le hela tiden, jag vet var jag ska fira nyår och jag ska vara jättefin och om 4 minuter börjar Anders o Måns.

Lyssnar på sommarlåtar och tänker tillbaka... Snow, Heroine, Miss Murder, Shoot Charlie... Ni minns den natten vi sov under bar himmel i min trädgård? När vi inte somnade förrän det ljusnat? Eller när vi badade nakenbad i havet efter lite spontandrickande och beachvolleyboll? Ni minns väl den gången vi stod utanför fritidsbaren med var sitt wienerbröd och brände fötterna på marken, samtidigt som Elias o Frans spelade för oss? Den kvällen vi söp oss fulla under träden på Malmöfestivalen efter att ha stått längst fram på Tiger Lou? Gussnavafestivalen, full som Dingles kastrull och vår pinsamma mindmap? Midsommar får man inte heller glömma, eller studenten för den delen... Den där kvällen där livet lekte och inget kunde stoppa oss. Inte ens några polska snapsar för mycket. "I saw London,  I saw Paris, I saw Julias underpants". Eller den stekande dagen när vi låg och löste korsord och snorklade på en ö utanför Landskrona? Och ni minns väl då vi låg i skymningen och tjuvrökte på fotbollsplanen? Det där stället vi kallade Himalaya, där det inte fanns några problem i hela världen, inga besvär överhuvudtaget. Bara en värmande kvällsol, en klar himmel och två vänner.

Läste lite gamla dagboksinlägg nu och det är sjukt o läsa vad man tänkte för några månader sen. Jag trodde inte att jag varit kär så länge som jag faktiskt varit. Jag saknar sommaren jättemycket och jag är inte redo för vinter än...

Imorgon ska jag träffa gamla gänget från Västervång!!! Ska bli riktigt roligt! Jag tror inte att jag träffat dom på riktigt sen vi slutade nian? Oj, vad vi har mycket att prata om.

På lördag ska jag till Mossby kaffestuga med mormor, morfar och mina kusiner. På kvällen blir det nog fest här hemma.

Söndag blir det konsert. The kooks ska jag se på KB, men tyvärr är alla biljetter slutsålda till mina vänner, så det verkar som jag får gå själv...
wwf



















När blir det P3 igen?                 


Kommentarer
Postat av: Juliante

fan vad jag saknar vår sommar. AHH (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback