shut up and smile

all we need is some ice cream and a hug
60388-79


Fast vädret är piss och jag har kommit fram till att det inte alls är mysigt med vinterjacka och halsduk, så har det varit en bra dag :) Har tränat för första gången på en månad, sovit två timmar på hålan och druckit massa kaffe. Jag har kommit fram till att jag ska bli blond igen, men får se om jag väntar till efter vinter.
Det var en utvecklingsstörd som vann 80.000 kr på tv idag, men jag tror inte att hon förstod det. Vann på den helt sjukaste gissningen också, kan man heta Lia?
Nu väntar svenska, etik, träningsdagbok och en kopp kaffe som lugnar mig i kylan och stressen. Ska kanske fika med Tokken sen om man hinner! AAA har inte träffat honom sen han fick flickvän!!! (varför ska alla hitta någon just nu?) Imorgon ska jag träffa Kristina!!!

all we need is love and beer

Kommentarer
Postat av: Jessica

"All we need is love and beer" VI får dricka öl så länge helt enkelt ;D

Postat av: juliante

aaauh, söte göte :) all we need is love and beer, sant? tror nästan det! :D

2006-11-07 @ 16:55:17
URL: http://juliante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback