The Master Has Come Back

Javisst är det så!! Vår allas kära Maddeklen, Maddeheftig & Maggan kommer tillbaka till Nv2c! Jag lovar att hon har varit saknad!
    
 

Ja, nu har jag varit å hämtat mina saker hos Diana. Det var kul å se allt, tills jag såg lappen där det stod att vissa saker var försenade... och att dom kommer skickas hem direkt med posten! Ouu noou, "sara vad är det här"? Tog med mig spanska flugan till skolan idag, smög ner det i Albins dricka, men sen var anton tråkig och berättade det för honom. Testade på flera försökskaniner, men det verkade inte fungera så bra... Trist! Nu är andra halvan kvar till Juliante!

Igår var jag och Snease hos Tarlands o klippte oss... Det var längesen man såg Natha, tyvärr fick jag inte träffa Mukk som var hemma från Spanien! Fick reda på vad hon lyckats med på hennes korta visit här hemma. Ja, visst är det en merit att ha strulat med Tore i FCZ?! Jag ska be om hans nummer, så ska jag festa med han å Gynning på Spy Bar om jag besöker Stockholm nån gång!

Ikväll har jag varit o sunkat hos Jessica. Kollade Idol och var på jättebra humör. Tjejerna (utom Stephanie) samlade o garvade som aldrig förr. Hade högläsning i Jessicas rum. Fan, jag  hoppas att jag kommer få lite såna historier att berätta för barnbarnen! Jessica lärde mig ansiktsmassage, men jag tror faktiskt att jag har för stora och klumpiga händer för det. Det är lättare o hålla på med fötter och ryggar och sånt. Sen är det ju lite obehagligt å lukta ostbåge också. Skickade massa bilder och filmer från Jessis mobil till Julias och förhoppningsvis kan vi lägga in dom på datorn imorgon! Filmer från Malmöfestivalen, katastrofkväll hos Julia, stranden i somras, fjärde ölen på fjärde hålet... So all the memories fade and the days go by!

Imorgon har jag lovat mig själv o plugga lite o jobba ikapp i skolan. Känner mig back i det mesta. Men på kvällen är Julia ensam hemma, så det blir nog å sticka dit o om det tillåts kanske sitta å öla lite där... Ja, det ska jag göra ifall jag känner mig värd det och lyckats öppna böckerna! Då ska jag bränna en skiva, så kan vi sitta och tråna efter pandor och leka chip. Fan vad alla har hittat nån nu, förresten. Anton och Martina, Dingle och Andréa, Tokken och AL, Roy och Jannie?! Helt fel tajming o vara olyckligt kär på! The truth is: I miss you so. And I'm tired. I should not have let you go. Nä, jag får ta tag i mig själv å vara lite realistisk. Sandra har påpekat hur självdestruktiv jag är och jag håller verkligen med. Ska släppa allt nu och så ska jag o mina singelkompisar ut o ragga upp några pandor. Tror att det är precis vad jag skulle behöva!

Jag tror förresten att jag ska döpa om mig. Min farmor släktforskat och hon kom fram till att vårt ättnamn är Lejon. Sara Lejon, hur låter det?

cookie

Kommentarer
Postat av: madde

Jag blir så glad Sara :D FAN vad glad jag blir.
Jag lovar att jag har saknat er med, enormt mycket

2006-11-11 @ 15:35:25
Postat av: henrik olssob utan b men med n

Sara lejon, så ska de vara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback