var gång jag ser dig vill jag springa iväg, försvinna iväg

Ja, vad kan man säga om senaste dagarna. Jag är tröttare än nånsin, stressad, magont, ångest. Verkar inte alls vara ensam om dom känslorna heller! Har helt cp-mycket i skolan nu, så längtar bara helt sjukt mycket till jullov nu. Eller iallafall till på fredag! Men innan dess ska jag skriva en engelskhistoria, annan engelskläxa, skriva ett arbete i etik... Historian får jag nog spara till helgen och sen är det glosor på måndag och arbeten och feta prov den veckan också. Men sen tror jag TACKA GUD att det är lugnt en vecka! Jag vill inte ha utvecklingssamtal heller!

Igår kväll kom Erika hit och tvingade mig o räkna lite matte. Det hjälpte tyvärr inte till provet idag, gick skitdåligt. Kollade på Grey's Atanomy för typ första gången, tröstade oss med lite choklad o chibbe! Kollade på lite skrämmande bilddagböcker och låg och pratade om det mesta i sängarna innan vi somnade.

Malin kom hit i morse och räknade lite till matte med oss. Usch, gick upp senare än tänkt och fick springa till matteprovet, vilket jag inte alls var sugen på! Annars flöt skoldagen på rätt bra. Det var god mat, MADDE HAR BÖRJAT IGEN (så jävla kul!!) och har bara varit på bra humör. Madde följde med hem efter skolan, för hennes pappa skulle komma 1½ timme senare. Snackade en massa och jag har verkligen saknat det, saknat henne... :) Jag är verkligen glad att hon ska ta studenten med oss!

Ikväll ska jag skriva engelska och sen se ifall jag orkar vara vaken så jag kan pallra mig iväg till Sandra och träffa hon o Jessi. OC ikväll!!! (jag har iofs redan sett alla avsnitten, förutom dom 3 första på säsong 4 som anton tydligen har på datorn nu!!! ja tack!!!)

hjärta


Hot hot heat - Oh, goddamnit
Frou Frou - Holding out for a hero
Neutral Milk Hotel - Two-headed boy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så glad Sara, TACK för att jag får vara din vän

2006-11-15 @ 21:36:17
Postat av: madde

postat av mig, det över ja :)

2006-11-15 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback