You're just somebody that I used to know

Jag har varit konstant ledsen i 3 veckor nu, jag tror inte på kärlek och nåt som har med det å göra, jag vill bara spotta alla lyckliga par i huvudet och frustrationen växer för varje minut. Har inte kunnat koncentrera mig, är efter i skolan, försöker ta tag i det men jag orkar bara inte. Men det är slut med det, från och med idag så skiter jag i allt som har med kärlek o göra och nu ska jag bara ta hand om mig själv o mina vänner. Nä jag känner mig bara så jävla hjärntvättad och manipulerad och jag tror inte på något som någon säger till mig längre... Eller har sagt.

Everyone loves you
Nobody cares
An awful collection
Of enemies and friends
Congratulations to you
With no regrets
I'm tired of the old shit
Let the new shit begin

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch jag vet hur det känns...
Hoppas att allt är bra med dig annars Sara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback