you're still an asshole, but you're learning

Lite kort om min helg!

I fredags åkte jag till Elin Larsson för att återförenas med mina gamla vänner från västervång! Det var riktigt trevligt, har knappt träffat dom sen nian. Åt tacos, kollade på film och såg Idol. Snackade gamla minnen om Jytte, Västervång o Natti drog såklart  upp förträngda minnen från Änga, haha!  Becci försökte få undulaten o säga lammkött?

Lördagen åkte jag med Nathalie, Pernilla, mormor o morfar till Mossby kaffestuga! Har inte varit där sen jag var liten, så det var jättemysigt. Åt kakor, drack kolakola och nån apelsinjuice som blev killad under fötterna? Äpplena var dyra, 20 kr styck.

På kvällen hade Marcus och Johan fest. Madde kom hit, vi drack lite med folket och Mange kom också med sin syster! Har saknat honom. Rökte lite vattenpipa, umgicks, bytte mössor, sen gick  jag Madde o Mange ut o kastade lite ägg. Stephanie mötte oss vid Jysk, vi gick  hem igen och lagade jättegod tagliatelle med fiskpinnar! Sov gott den natten, ända till halv 7.

Söndag började med Maddes kladdiga krabbelurer och Idol-repris! Var en riktigt chill morgon, men när Madde stack blev det plötsligt jättejättestressigt. Efter många telefonsamtal och hembesök så kunde jag cykla ner till Tarlands med Dagboken. Telefonsamtalen tog slut när jag kom in till Nathalie. Satt och pratade med henne en stund, sen kom Pernilla och Staffan! Oj oj oj vad längesen jag träffade den mannen. Han är inte skallig längre och nästa fredag ska jag fira att han muckar :) Kollade på Dagboken (för sisådär femtonde gången) och bölade som aldrig förr. Jag Natha o Pernilla byggde upp ett stort berg med pappersnäsdukar, men Staffan var känslokall och fällde inte en tår.

Efter filmen blev det stress hem igen. Åt några supergoda och saftiga lussebullar, sen bar det av mot Malmö. Jag litade på att ödet skulle ta hand om mig den kvällen och visst gick det superbra. Hittade till KB från stationen och mötte Hannah o David i kön direkt. In, köpa superfin tröja, dricka lite öl och kolla på förbandet som var Tim Neu. Riktigt skön musik. Efter ett tag kom ÄNTLIGEN mina KOOKS ut på scenen!! Och om dom är bra på skivan, så är dom tusen gånger bättre live! Åååå, det var tok-bra. Lärde köpa några söta jönköpingare, blev skallad av alla dvärgar, dansade med en gubbe (jag lovar, 60+!), sen stod jag o Hannah utanför KB och väntade på David. På andra sidan stängslet stod jättemånga tjejer och SKREEEEK och panikslaget bad oss snällt att flytta oss! Vi förstod ingenting, men när vi vände oss om så gick alla bandmedlemmar förbi oss och satte sig i sin taxi 10 centimeter ifrån. Knackade på fönstret och Luke vinkade snällt åt mig. ÅÅÅÅ <3 The Kooks are out in the streets, ooh we're gonna steal your signs. Nej, den enda jag stal var Timo Räisänen som strax kommer pryda min vägg.
Fick skjuts till dörren i stort sett av Hannahs mamma och hennes italienske man. Perfekt!

Måndag var det öppet hus. Ja, 12 timmar i skolan var inte kul och jag var på rätt dåligt humör den dagen. Men Öyvind var rätt bra på att muntra upp mig, haha. "Hur böjer man en penis i bestämd form?"

Sen har det bara blivit helt sjukt mycket plugg och det bara fortsätter i en dryg vecka till. Men nästa fredag ska jag fira Staffans muck :) Och på fredag är det 1 december, på söndag är det julskyltning, om 12 dagar är det Red Hot Chili Peppers, 13 dagar till Lucia och om 22 dagar är det jullov. Jo, bland all blod svett och tårar finns det trots allt några ljuspunkter!!! NU ÄR KLOCKAN SNART MIDNATT !!!!

idag hade vi yrkesdag och jag fastnade på friskvården. nu har jag ännu större krav på mig i skolan. det är är helt omänskligt

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback