youth's like diamonds in the sun, and diamonds are forever

I remember little things, you hardly ever do,
Tell me why, I don't know why it's over,
I remember shooting stars, the walk we took that night,
I hope your wish came true, mine betrayed me.

summer is magic

Helt död idag. Pluggade när jag kom hem från skolan, sov några timmar, pluggade lite till. Fotade lite med skolans kamera, orkar inte framkalla bilder i 3 timmar imorgon bitti... Sa att jag önskade mig en systemkamera i julklapp, ni tror inte att vi redan har en?! OJoj det kommer gå en del pengar till rullar, för här ska det fotograferas. Imorgon ska jag o Julia cykla o hämta våra saker... AAA och på fredag får vi förhoppningsvis pröva minst en av sakerna! Om vi inte hittar nåt annat, blir det väl o sitta å öla hos Julia som vanligt! Det är aldrig fel :D

Nu ska jag ner o sola & drömma bort mig till juni, juli, augusti! Därefter är det OC som står på schemat! AAA, jag ska se första avsnittet på säsong 4 hos Anton snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback