a monkey needs to dance and so do you

        
     

Ikväll är det dags för NV-fest igen! Favorit i repris, förfest hos tullberg, sen ut till Bromma bygdegård! Ska bli kul å se ifall det kan bli värre än förra årets skandaler ;) och snart är det Johnossi igen! Saker och ting verkar hända i repris igen, situationer liknar varandra mer och mer. Jag klagar inte :)

Igår hälsade förresten Juliante på mig. Vi poppade poppisar och badade bubbelbad. Julia liknade en pandatjej i badkaret. Men skenet bedrar!!! Vi har våra baktankar med allt...

och imorgon är det 18-årsfest! och på söndag blir det jackass?

Jag tog mig upp på ett skyhögt berg
Jag trodde livet skulle byta färg
Men svindeln skälvde genom ben och märg
Det är ett farligt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback