då var det söndag igen

Ja, denna helgen har gått snabbt...

I fredags stack jag in till Malmö med Linus, för å hitta lite kläder till honom. Visst hittade vi en del och jag fick med mig en mössa och ett par strumpor hem :) Sen gick vi för att äta glass. 39 kr, hur mycket glass man ville + en kopp kaffe! Det var helt underbart. Så många tillbehör att välja på: daimkulor, strössel, kola- och chokladsås, bananer, vaniljkex... :)

När jag kom hem stannade jag på stationen för att möta Petter som tydligen redan var uppe vid mig. Cyklade hem och hämtade honom, sen cyklade vi en runda och letade restauranger. Det var för sent, så det fick bli Makadonkan :)
Hem och gjorde inte mycket vettigt till halv 4 på morgonen.

Några timmar senare gick vi upp och det begav sig till Jessi och sen vidare till valparna! Jag är helt förälskad i dem, men det var sista gången vi såg dom innan dom blev sålda.



När jag kom hem igen gjorde jag ingenting alls... Var så sjukt trött, sov en stund och somnade på riktigt vid 9. Gick upp 14 timmar senare, sååå skönt. Nu ska vi snart ha gäster och äta god gryta... Nyduschad och på med mjukisbyxor och morgontofflorna. Perfekta söndagen :)

Åå förresten så fick jag världens gulligaste meddelande på radion i torsdags kväll. Satt här hemma och smälte medan Jason Mraz - I'm yours spelades på radion... Vad gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback