didn't we almost have it all?

helt sjukt underbar helg...

började med i fredags, då det skulle bli nv-fest! Erika Malin Petter o Philip kom hem till mig först och vi åt och gjorde oss klara. Dom stack vidare till Tullberg och jag gjorde lite ärenden lite överallt. Nere om i stan, träffa björn, möta albin o henrik, möta therese. Till slut kunde även jag komma på förfest. Det var jättetrevligt, stod och diskuterade kameror med Ingrid i en 20 minuter. Anton och jag sköt på varann med soft air gun, fick hans nakna ass placerat framför pickadollan :D

Tog taxi ut till Bromma, men det hade blivit felbeställning. Så jag och Erika fick vänta på en ny taxi och jag fick betala 100 spänn för å komma ut :( Men fick lite trevligt sällskap av hundarna sålänge! :)

Till slut kom även vi ut! Hade allmänt trevligt, buggade med Björn, stoppade fingrarna i halsen på people in need, träffade BOHMAN! :D Fan det var kul. Gjorde jag-har-aldrig en stund. Sorterade jordnötter från stenar. Träffade Brittas syster Birgit! Vi vill höra ett Montana-joke! :D Hon hade en del på lager, men när jag skulle berätta skämt så förstörde hon bara det! Dummer... Anton pissade i en brevlåda och jag  hämtade folk som deckat i diket! Överlag så var det en trevlig kväll... Min bror kom och hämtade mig och Petter, som fick sova hos mig till slut...

Kom hem och slocknade direkt. Sov till halv 8 nånting. En mysig morgon med frukost på sängen och en morgonpromenad upp till Tullberg och hämta min cykel. jag å mr P cyklade vidare till ÖB, handlade hot dog och lite kolsyrat vatten som jag lärde mig dricka."ja, vill du ha mer än en, så okej!" Vidare ner till Hästens, där vi träffade Putte! Jag blir så imponerad av honom, 20 år, ett företag, varit i utlandstjänst och nu har han köpt en egen butik! Prövade massagesängar där inne... det hade ju inte varit fel med en sån där hemma. Nu kommer färjan i hamn

Lämna Petter vid bussen, sen var det hem och sunka lite innan man skulle göra sig klar igen... Upp till Sandra och sen vidare ner till Julia där vi fixade det sista och började dricka lite smått... :) Sen blev det taxi ut till Jessica å Erikas 18-årsfest! Kul å träffa lite gamla vänner, det blev en helt lagom kväll. Roligst på hela kvällen var när jag satt å snacka med Therese å Natti, fyfan vad jag garvade... :D:D  Blev lite intriger som vanligt, men jag hade trevligt ändå. Snackade rätt mycket med Jens, han lärde mig specialare, sen lärde han mig å bugga! :) Jag och Jessica försökte dansa bort vissa saker, men sen kom vi på att det inte var lönt... Haha. Jag å Natti började prata om gamla minnen, vet inte hur vi kom in på det? Blev några tårar och slutade med en värmande kram och ännu fler ostbågar... :)  Ja det var en helt toppen kväll.

Natti o jag åkte hem med min pappa. "Gurra tvättmaskin... ööh de va ett smeknamn han fick en gång i tiden"

Idag vaknar jag helt utsövd med u nderbart väder!!! aaah, ska plugga lite idag, sen ska jag nog se film hos Linus.

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback