don't let the devil ruin it all

Jag hatar vår 4-timmarshåla på tisdagar! Cyklade hem och sov nån timme. Behövdes verkligen. Mådde lite illa också, efter att Sjöris tvingat mig kränga banana skids och snusklubbor till sitt experiment! Jag har inte fått borsta tänderna på 1½ dygn och måste äta massa godis och socker hela dagarna. Viktor däremot har borstat extra noggrant med flera tandborstar, fluortabletter, tandtråd och munvatten. Skulle tugga på några röda kapslar och se om det blev någon skillnad. Det var rätt vidrigt faktiskt, skönt att borsta tänderna efteråt :P

När jag kom hem tog jag det bara lugnt, lyssnade på musik och väntade på att Juliante skulle komma. Hon kom, vi låg och myste och snackade ltie. Snart kom även Jessipessi och joinade. Hade lite P3 (alltför längesen) och åt Jessicas sjukt goda havreflan! Kollade på Torsk på Tallinn, det är en klassiker... :) Snart kom även Jens, Dovander och Sandra. Kollade på Yrrol och fan vad jag garvade :) "Man kan kanske ge han en fantasipresent sådär... så att man kan gå in i bullen... och så finns där en föreställning med konstiga djur... som man får klappa! Och sen kanske där är en lampa som inte syns... Och så blir det svart... Eller jag vet inte?"
Lite popcorn och värmemassage senare så gick alla hem och lämnade mig med lite ProViva och årets första clementiner.

I helgen blir det party på Rummel o Rabalders byrå?

anden
så här sjukt äcklig ser andrés uppskurna arm ut!!


Kommentarer
Postat av: JULIANTE

HAHAHAHHHA.. man kan kanske malla ner hans fru till köttkärs och göra 236 hamburgare och sedan ge honom det men sen kan han inte äta de för han är ju vegeterian.. rummel och rabalder ska festa på byrån, ja?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback