I don't sleep well at all

känner mig så jävla dum. bakslag efter bakslag. just nu känns det nästan som att jag föredrar det gamla umgänget, oc-livet och allt vad det innebar. trodde jag aldrig att jag skulle känna. dom i min egen ålder var underskattade tänkte jag, sen insåg jag att det inte är nån jävla skillnad. just när jag tänkte att alla killar är idioter, så fick jag ett meddelande från en underbar kille som verkligen behövdes. right in time :)

denna dagen har verkligen behövts. i morse kollade jag och Erika på film, badade bubbelbad och åt popcorn. sen kom Sandra och jag har umgåtts med henne hela dan. Vi har bara tagit det lugnt, snackat skit, smällt smällare (fattar inte hur jag kunde tycka det var kul när jag var liten, det är ju skitläskigt!!), ätit kvällsmat, lyssnat på musik och masserat varann. hon vet hur hon ska göra mig på humör... :)

glad att jag har madde kvar. glad att det finns någon som är ärlig mot mig! gårdagen behövdes förresten också. jag, sjöris, malin och erika hade en mysig tacokväll här hemma. lagade mat, åt gott, sen låg vi bara och snackade strunt hela kvällen.

att mina föräldrar är på cp-dåligt humör hjälper inte heller direkt. Väck mig inte imorgon, denna dagen har varit så lång.

förhoppningsvis blir det å gå en runda med Tokken snart. Det hade varit toppen, det var så längesen nu. En runda längs stranden och sätta oss och mysa och snacka på vår bänk... Jag vill :) Här är natten när vi räknar våra stygn, allt gick så fort.

Ser fram emot novemberlovet. Äta romantisk middag med Linus, Johnossi, OC... sömn! I WANT

på torsdag ska jag med Julia på sexparty! kommer bli intressant och kul. Det kanske är dags att köpa spanska flugan nu? :) HAHA, jag ska hälla det i allas drinkar på lördag och se vad som händer. Fast kommer nog inte bli så mycket skillnad... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback