I look inside myself and see my heart is black

No colours anymore, I want them to turn black

igår var en mysig kväll. Först kom Madde å Erika hit. Kollade lite parlamentet och åt glass, sen kom även Sjöris. Gick upp längs den långa grusvägen för å hälsa på grabbarna hos Tullberg. Satt och sunkade oss med chibbe, lerre o svingoda tryfflar! Kollade lite när dom spelade och så kollade vi på klassikern, Skumberg i Ystad. Efter lite klagomål från tjejerna så drog vi oss hemåt igen... :) Kändes som minusgrader!!
Kollade lite film på datorn, Erika klantade sig och spillde ut te, läste lite läskiga sms på min pappas mobil, drack kaffe och sunkade oss lite. Elin gick hem och vi andra gick å la oss en stund senare :)

Idag vaknade jag först när Erika gick, somnade om, vaknade när Madde gick, somnade om och vaknade vid 12-tiden... :) Har bara sunkat mig hela dan, och kollat klart på Prison Break-boxen! Blev klar för bara en liten stund sedan... Ska ut och gå med Sandra snart... Mmmm det är så mysigt å ut å gå när det är så kallt! Nu när man har jacka så man kan vara lite påpälsad... :)

Imorgon ska jag nog träffa Johan! Oooo vad han varit saknad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback