I need a hero

En väldigt givande helg, som började med att saknade Madde Stadig kom och hälsade på fredag kväll! Vi gick och åt på en skabbig pizzeria med plastmuggar. Pratade och diskuterade våra olika klasser och korkade människor. "men... om han tycker om grisarna, varför dödar han dom då?".. Gick hem igen i kylan och satte oss framför Grogg på tvn. Man tröttnar aldrig. "jag tycker att det är diskriminering faktiskt!". Julia kom in om och hälsade på en stund. Sen låg jag å Madde i soffan och bara pratade pratade och pratade lite till. Helt sjukt vad jag saknat det. Jag tror verkligen att båda behövde det också. Kollade lite Anders & Måns-klipp på datorn, sen gick vi ut och smällde smatterband (efter att varit tvinga å flytta på skorna på skorna?). Gick in och pratade lite till och helt plötsligt var klockan halv 6. Tiden gick så snabbt! Vi var fortfarande pigga, men det var väl dags att sova nu. Vi skulle ändå upp halv 12 nästa dag.

Lördag morgon sticker Madde till träningen och Julia kommer till mig en stund. Vi satt och snackade och till slut fick jag Julia till o snusa för första gången. AAAAHAHAHA, det var en syn jag aldrig kommer glömma, din lilla snusmumrik! :D
Sen var det dags å göra sig i ordning inför kvällen, för vi skulle iväg och festa med incest-ligan. Brukar aldrig sluta bra, så hade inte så stora förväntningar på kvällen. Jag & Julia cyklade genom halva stan och tillbaka och till slut var vi framme hos Dennis bror i Källesjö! Diana o Jisen (kvällens djävlar) kom samtidigt, så fina dom var! :) Gick in till gänget, Cheese hade varit full sen 6 och vi fick se filmer på när han gick runti huset endast iförd en socka. på fel fot. Sen hade han badat med "HAJEN Å BÅTEN Å GIRAFFEN! MEN GIRAFFEN SJÖNK!"
Som vanligt satt alla och pratade engelska och jag kände mig lite bakom... :) Alla gick omkring och stack varann med tre-udden, isen fick vandra från den ena till den andra och mikaela carro o lovisa kom också. Jag o Lovisa tog ett big deeptalk och beklagade oss för varann. Kom med lite dumma kommentarer och satt å garvade åt alla. "assååå... kan man blanda spriiit med läääsk?". "man borde köpa en vibrator, för det är det enda en kille inte kan göra!".. "ursäkta?!" .. Gjorde specialaren som Jens lärt mig. Julia försökte skrämma upp tjejerna......ja, för jessica rengör med.... TVÅÅL OCH VATTEN!! ... ooohhhhh!!
Sen var jag ute och körde med en rattfull Dennis, men bara hundra meter för vi skulle hämta Dingle. Haha, hittade honom ute i bushen vid statoil! Han hade med sig sin vattenpipa, men krukan hade gått sönder. Efter lite försök med blomkrukor, nappflaskor så fick vi tag i en vodkaflaska som fungerade väl. Bella och Elsa blev imponerade av mina ringar och följde efter mig ett tag. Tills Bella blev sur... "Fan vad du är töntig!! Visst, du är omtyckt, men så töntig!" "Ok, men det var snällt av dig å berätta det, så jag inte går å tror annat. Vilken tur att jag är omtyckt fastän jag är töntig!" "Ja, jag tänkte också det. Det måste vara bättre å veta" å bla bla bla, sen orkade jag inte lyssna på henne längre.
Ringde Mange, men Dennis svarade i andra rummet. pratade ett tag innan vi kom på att det var onödigt, när vi kunde gå 10 meter och prata på riktigt. En sjua, jaha jojo. Han verkade fortfarande inte vara bra för fem öre... :)
Nä, kvällen slutar med att Dingle skjutsar mig hem, såg Mange på vägen som vi hade blivit av med?, och så sa vi hejdå, min mamma var lite bitchig mot mig och hittade på lögner, men sen sov jag gott till 12 - VINTERTID !!

Todag så har jag varit hos Julia och snackat skit och halft garvat ihjäl mig. Hon plattade mitt hår och då såg jag vilken fruktansvärd utväxt jag har! Ska nog bli blond snart igen. Mm äpple och moRÖTTer var mumsigt.

Men nu är det dags för.... MAMMA KÖTTBULLAR! ;) och snart kommer Erika, Madde och Sjöris. Ska upp till Henki en stund tror jag, sen blir det nog Nile City och diskussioner natten lång. ÅÅ SÅ MYSPYS!!

Why'd you have to be so cute?
It's impossible to ignore you
Must you make me laugh so much?
It's bad enough we get along so well
Say goodnight and go...

Kommentarer
Postat av: JULIANTE

mea mea köttabulla!!! ahh underbar helg med dig! tack för det hooooney.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback