I THREW THE OTHERS AWAAAAAY (8)

igår var dagen med stort D. MANDO DIAO på KB! hade föredrag på svenskan, diskussioner på etiken, omöjlig matte och fysik, men det var en chill dag. direkt efter skolan stack jag, Petter och Erika ner till stationen.

Tog tåget in till malmö. Träffade Roy och Shabi som var lika spralliga som vanligt. Träffade ampon på stationen! Alltid lika kul å träffa honom. Tog bussen till triangeln och handlade nudlar. Vidare till Lelle på en liten förfest... :) Drack lite och när folk började bli lite onyktra så tog vi bussen in mot KB... Handlade lite chibbe, träffade en kille med skitsnygg jacka. När vi kom fram till KB lyckades vi tränga oss förbi nästan hela kön, för jag hittade Dingle och Kim :)

När vi väl kom in så hittade jag å petter två skitbra pallar som vi hade och vilade på innan dom började spela. Tyvärr fick vi lämna tillbaka dom, men bra platser fick vi! och fyfan vilken konsert... jag och erika dansade så att svetten rann... Nu snackar vi inte några droppar, utan det rann av floder med svett! Fy i  helvete vad varmt det var, Erikas vita linne som jag lånade blev genomskinligt i stort sett... SHEEPDOOOG! A gud vad bra det var, men fan vad man blev trött. Strax innan det tog slut gick vi och hämtade våra väskor och det gjorde vi verkligen rätt i. Handlade en mando-tröja också. Sen gick vi till stationen. Träffade Albins bror och han som blandar ihop mig med någon och Melissa som jag var på Takida med. Fick höra hela historian om hur Albins brors tjej blev lesbisk medan vi smarrade i oss lite chibe. Spelade lite krona på golvet med Petter. FRAAMFÖR SKAARVEN

jag, Petter, Olsson och Dingle hade följe him. Diskuterade lite vad vi kunde utsätta dingle för på söndag. Olsson och Petter följde med mig hem. Henrik stod hur länge som helst i grovköket och skrattade åt ett papper på kylskåpet... :) Han var helt borta. "Olsson, tvålen är slut".. en kvart senare står han fortfarande och försöker få ur det sista. GIGGEDI GIGGEDI!! Somnade gott, men gick upp ett par timmar senare. Väckte Olsson en timme för sent, men han fick skjuts av far min. Lämnade petter ensam några timmar, medan jag åkte till skolan och framkallade lite bilder. Gick tidigare från biologin, åkte hem och sov lite efter jag fått reda på en liten del som Petter hållt på med medan jag var borta.... Kom lite försent till engelskan, sen åkte jag hem igen. Har bara tagit det lugnt hela dagen. Ikväll kommer Julia hit, ska göra muffinsdeg och bada bubbelbad :) Helt underbart... Behöver vila upp mig lite inför helgens bravader? Imorgon blir det NV-fest och på lördag 18-årsfest! Varför kändes det som fredag igår och lördag idag?

Så här fina var Philip och Petter inför fotograferingen i måndags!
mimare





..Jag frågar dig vad tänker du på? Du tänker efter och svarar... "ingenting".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback