Kultiration

Eating snow flakes with plastic forks
And a paper plate of course, you think of everything
Short love with a long divorce

och nu ligger minnena som små flisor i papperskorgen!

har haft en helt okej dag. började dåligt, mådde så kasst i morse. jag kände faktiskt att jag var värd lite snus, sen kändes det lite bättre. när jag fick i mig lite mat blev jag genast på bättre humör... :) och sen hade vi fysik, som jag inte förstått på hela terminen har det känts som. Har haft sån ångest över det, sen får vi reda på proven och så fick jag MVG :D Jag o Erika bäst i klassen till och med!! Då blir man glad :)

idag ska jag hjälpa brorsan å sätta upp lappar om Sensation i stan. Sen blir det å skriva engelskarbete till imorgon och träna till prov i fotografisk bild... Ja, det kommer bli rätt drygt, men sen är det avklarat, sen är det fredag OCH DÅ ÄR DET LOV! det kommer behövas :) har typ inget alls bestämt på lovet, förutom på onsdagen.. Då är det Johnossi, Halloweenfest OCH oc börjar. Då gäller det å prioritera :)

nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback