SHABOWIIIIEEE

jaa.... vad har hänt på senaste?

i onsdags var vi lediga från skolan. Jag, Sandra, PT och Hampus åkte in till malmö för å shoppa kläder! Där rök väl ungefär halva min lön... :) åt god pasta, vilket gjorde att jag ätit spagetti med köttfärssås 3 dagar i rad. förvånad erika?

i torsdags slöade jag mest hela kvällen efter skolan. vid 10 fick jag besök av Linu och vi kollade skräckfilm. Denna gången var det "when a stranger calls" och jag måste erkänna att jag blev lite rädd!

sen igår var det dags för sensation. Eftersom förra gången blev rätt så misslyckad, så försökte jag få med mig så många som möjligt nu.. Hade förfest här hemma och vi blev väl en 10-15 pers.  Satt och hade mysigt och drack i uterummet med lite levande ljus och gussnavaskivorna. Lärde känna lite nytt kul folk, fick reda på att jag hade en eftertraktad mun, beställde cheeseburgare av saffran, slog Petter för att han kollade i min understa låda, lekte med nån grönlysande tändare, presenterade lite pågar för Jessica och hade allmänt trevligt. "Take my strong hand!"

Vid 11 gick vi ner till Sensation. Tog en jävla tid å ta sig ner, eftersom vissa dummade sig på vägen. När vi väl kom ner märkte vi att det var MYCKET mer folk än förra gången, vilket var jättekul för marcus. Efter några snygga moves och "seeegeeeeeee", så fick man komma in gratis och Tokken var snäll och tog hand om min tröja. Var dock inte inne så länge, stod ute och dansade bugg istället. skumparty? Träffade Mella för första gången på länge, han har blivit smålänning. Lite scary.

Jag, Johan och Petter gick hem relativt tidigt. Träffade Jimmy och Mattias på vägen, dom hade suttit utanför mitt hus i två timmar och väntat på att vi skulle komma hem? Ohhh hiddor Jimmy och ska ha plastkasse till min jacka! Gick och la oss, fick några samtal, somnade om igen. Olsson och Philip kommer lite senare med morgontidningen och deckar på var sin madrass.

Vaknar av att Petter står och hoppar i min säng... "Kuckelikuu, klockan e sjuuu!!!" aaaaa lite trytt. väckte resten av pågarna och lyssnade på lite morgonradio. Olsson och Philip åkte hem, jag och Johan kollade på ducktales och petter rotade vidare i min understa låda. "Gooooo maaad, möööe maaad, mad i rättan tiiiiiid"

Vid halv 1 stack även dom och då började städningen. Tog inte alls lång tid, jag stökade nästan ner mer när jag städade än vad alla gjorde igår. Sunkade mest hela dagen, Julia kom och hälsade på, sen nu ikväll stack jag till Jessipessi. Åt upp deras mat (Lenas mat är fortfarande favorit), sen började Prison break-marathonet!!! :) Såg 10 avsnitt Prison Break, sen var jag tvungen att cykla hemåt. Det är inte mer än att man blir beroende.. Lärde mig skala räkor ikväll också!? Älskar förresten att Jessica börjat på friskvårdsmassage, för jag får vara hennes provdocka... :)

Imorgon blir det lite plugga. Kanske träffa Julia och tokken också! mwiwiwi, på måndag är det fotografering och på onsdag är det MANDO DIAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback