AGIA NAPA PRE-REUNION

image294

Alltså dessa tjejer... I fredags begav sig åtta damer till Therese, för att kränga tacos med banan och börja spåna och planera lite inför sommarens bravader. Skulle bli kul o se hur alla gick ihop tillsammans och roligare var det efteråt, när det visade sig gå bättre än vad vi vågat hoppas på! För det mesta fantiserade vi om hur det skulle bli nere i Cypern om mindre än 5 månader. Vem som skulle sälja sig på gatan och vem som skulle vakna upp i Libanon... Kvällen gick lite överstyr med din mamma-skämt och rangliga på cykel ner till stan. Hjälpte fyllegubbar upp från gatan, åt falafel för första gången (fick reda på att det var gjort på kikärtor), tuggade tuggigummi och tittade ner i ögonen. Hittade Jessicas mamma på gatan, så hon var snäll och körde hem oss! Väckte min mamma genom en slap på låret, hon blev inte så värst glad...

 

Dagen efter var riktigt bra, det var sol, jag och Jessica gick på stan, unnade mig kläder för första gången på typ ett halvår, solade solade solade, jobbade med Sandra och på kvällen hade jag på mig min nya fina klänning och så stack vi till Tokken på fest. Lärde känna hans kära flickvän lite, spelade kortspel, lekte  jag-har-aldrig. Haha, som vanligt så blev Fredrik "Shoo-hoo" Nilsson utsatt av mig i den leken! "Jag har aldrig haft sex i en BajaMaja!" .. Kvällen slutade med panpizza och fler fyllesamtal hos Jimmy Erlandsson. En helg som kallas duga!

Helgen avslutas med volleyboll-dag om 25 min på Casablanca.. Vet inte riktigt om jag pallar, men det går väl bra. Smell ya later.

Kommentarer
Postat av: henrik

De var där man skulle tillbringat sin fredag.. eller var de lördag? ... aah... man skulle vatt där ändå

2007-04-10 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback