hon sa att do va fin!!!

ljuvligt

ensam hemma är skönt. i fredags firades sommaren med konsert med billie the vision & the dancers. jag o jessica åkte in till malmö och letade studentklänning och jag fick mitt hår fixat av en stylist. det var rätt kul, men ingen frisyr jag skulle vilja ha permanent... :) think white!

efter några timmars misslyckat letande efter klänning, köpte vi krubb och stack vidare till en park, där vi träffade resten av gänget och började dricka lite vin i solen. riktigt mys! satte oss och snackade med några fotbollskillar med skägg, som var himla trevliga. fick numret från en kille som tydligen spelar i achordian och ska spela på mtvs mycket mer än müsli på fredag! check myspace :) mycket sköna faktiskt.

vidare till kulturbolaget! stod längst fram och lyssnade på kära lars. en god iskall starköl och skön musik, så var det perfekt, förutom några småtjejer som höll på som fan. blev lite catfight och ristade kinder, men till slut så slapp vi dem. skön konsert, tyvärr inte så många gamla låtar som  jag hoppats på. men det övervägdes när NIGHTMARES spelades som sista låt, jag jessica och erika klättrar upp på scenen och dansar och sjunger med lars! helt underbart!! som avslutning så lyckas jag stagediva! PÅ RIKTIGT denna gången!!! det hade inte kunnat vara bättre!!

60388-304

när jag och malin kom hem, så var det tydligen "efterfest" hos mig. vi var faktiskt tvungna att slutföra kvällens mission... bill och axel kom och vi satt och drack te och snackade skit till klockan fem. axel spelade fina låtar på piano, spådde i hand, malin blev antastad. och som vanligt var dom enda samtalsämnena bajs och sex.

lördag ligger vi i solen hela dagen. 23 fucking grader!!!! sjöris kommer, vi bränner oss, jag somnar och dom andra tu gör en asgod fruitcake! solar lite till, knäcker några öl i hammocken och på kvällen kom några killar från klassen och hälsade på. det blev sällskapsspel, sprit och skitsnack. bajs och sex igen. det blev sanning eller konsekvens i gammal mellanstadie-anda. det gjorde att hela kvällen slutade i någon slags konstig orgie i min soffa.

städa städa städa duscha städa match städa innan marcus och johan kommer hem. nämen, en kopp kaffe på det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback