Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you


Jag trivs! Jag är nöjd. Jag är en prima kvinna av det kvinnliga könet. Det flyter på som en ostmacka på hal is. Och så vidare och så vidare... Jag mår bra helt enkelt. Så... vad ska vi prata om för intressant idag?


60388-309Har umgåtts med min kära farmor hela dagen. Satt potatis, sått morötter, klippt ner hennes hortensior, snickrat, klättrat, dammsugat... Oj, vad det finns saker att göra där ute på lannet! Men det bästa med Ingelstorp är att det bjuds alltid på nya godsaker! Makalösa (drömmar med russin, otroligt passande namn), rabarberris och kardemummasnäckor... Hanna Hanna pyttipanna, var får du allt ifrån? Kul är det också att höra att ungdomar för sextio år sedan var inte så tråkiga och pryda som jag trodde! Det vimlade tydligen av intriger på 40-talet! Fick läsa kärleksbrev till tyskar i krig, rykten om en bekant som blev gravid, stack till Tyskland och födde barnet i hemlighet och kom hem igen. Mina släktingar upphör aldrig att förvåna mig. (anm. det var INTE farmor som rullade runt bland lakanen)... Jaha, nu har visst vi ättlingar en del att leva upp till! Valborg nästa?

200 kr rikare, 4 km tröttare, 5 h äldre & 4 mål senare (Malmö ftw!), så är jag totalt utmattad och orkar inte göra ett dyft. Bäst är väl det, eftersom imorgon är det samling 6.40 i Sövestad! SUICIDE!!! En heldag i Kristianstad är faktiskt något som jag inte alls ser fram emot. ALARM 5.30, ALARM 5.45, ALARM 6.00. Det är nog bäst så, har inte lärt mig snooz-funktionen riktigt.

Jaha... Godnatt då. Efter lite Mika och ett glas Proviva... Och lite kvällsfilosofi. vad är oändligt? finns liv på andra planeter? varför kollar kineser alltid snett på mig?

ERRORrrRRRrrR!!¤¤##"&Ee


Kommentarer
Postat av: henrik

Kines imponerar mig alltid... din farmor också

2007-04-29 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback