känna vinterångest tyna och försvinna!!

jag måste bara snälla få berätta hur duktig jag har varit idag. Möte i Skurup med skyddsombudet, hela dagen kändes det som. Ändå hann jag med att fixa ett arbete när jag kom tillbaka till skolan, skicka in det, äta daimglass, lämna ansökan till kommunen, handla en nödvändig(!!) bikini, klara alla vägmärkesprov (på ett eller annat vis), skriva en labbrapport och det är fortfarande ljust och varmt ute! Och klockan är 10 i 8!! FATTAR NI!!!

I övrigt är allt helt helt underbart. Vännerna är toppen, vädret är ljuvligt, skolan går strålande, volleybollen är askul, det är Billie the Vision & the dancers på KB imorgon,  jag är helt ensam hemma hela helgen (HELT!!! inga syskon som hindrar mig iheller!), jag är ledig från alla lektioner på måndag, jag har installerat en grammofon på mitt rum, bränt flera nya skivor och jag har ingen läxa till imorgon. Alltså... Kan jag göra EXAKT vad jag känner för nu! Det blir nog att ta igen veckornas missade TV-program, såsom Mullvaden, OC och 100 höjdare. Kanske börja läsa Svinalängorna! Jag njuter... (till The Shins)

+ att jag har hittat skånsk porr på youtube! kan det bli bättre???

60388-306

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter helt underbart :D men sara.. skånsk porr?

2007-04-12 @ 21:28:06
Postat av: Ulrika Henriksson

Hehe

Postat av: henrik

just nu känner jag att jag vill lyssna på en bra vinylplatta, dricka kaffe o titta på skånsk porr.. har du öppet hus nån dag?

2007-04-14 @ 16:13:24
Postat av: Sara

skånsk porr från nittiotalet! så underskattat! och henrik, mi casa es tu casa :)

2007-04-22 @ 22:27:51
URL: http://aaua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback