Nyu?

ikväll ska du ta av dig dina kläder med endast vänster hand, från vänster till höger. sedan kommer du drömma om din älskade!

jag är riktigt nöjd med mitt lov. det har varit något kul på gång i stort sett var dag. i torsdags var det lite fest hos mig. var tänkt att vi skulle till dalby stenbrott, men blåsten gjorde det inte direkt lockande! blev till slut en del här hemma. grillade korv, kissade i kors (ja, jag och Julia lyckades faktiskt med det!) och lyssnade när axel sjöng en sång om en "kleine grosse autobahn". låg och nyktrade till med olsson till klockan halv 6 på morgonen. hans godnattvisor var en väldigt fin avslutning på kvällen.

igår var jag på en liten tjejmiddag hos kära Sandra, som snart är 19 år gammal! Jag, Jessica och Pauline satt och svepte i oss flera lass med lasagne, drömmar och kaffe. Helt underbart gott och Snease hade tillagat alltihop! Blev lite sällskapsspel, men yatzi och scrambled eggs(?), för att avsluta kvällen med "Rock Star".

Gick hem vid elva-tiden och då ringde Dingle och försökte få ner mig i stan. Dom hade det nya gitarrspelet till Playstation. Kände ett tvång att sticka dit, efter filmen har jag varit fast besluten att bli rockstjärna och måste ju börja någonstans!  Cyklade först till Johan, där folket blev utslängda, så vi gick till Vidar istället. Hade riktigt chill, rökte den godaste vattenpipan nånsin. Is i vattnet och med mintsmak. Spelade lite TV-spel, men mest så kollade vi på Vidars musikaliska klipp på datorn. Allt från Hair och Tenacious D - Pick of Destiny till Bio Dime och galen japansk anime. Jag vet att jag har snackat väldigt mycket skit om anime senaste dagarna, men det var en riktigt cool serie! Axl Rose var en favorit under kvällen och inte visste jag att borgmästaren i Spin City kunde sjunga och dansa! Vi hann med en hel del.

Ferre blir det ikväll hos Therese, för att sedan avsluta natten med Rocky Horror Show! Eller några nynerladdade avsnitt av Family Guy.

BTW, min mammas avokado-räk-lax-paj är helt utvecklingsstört bra.

Kommentarer
Postat av: henrik

Den skönaste låten sarahemfestival var kleine grosse autobahn... jag vill ha singeln.!

2007-04-09 @ 23:41:04
Postat av: Sara

haha ja, den var helt underbar! när ska vi fixa en ny sarahemfestival?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback