åter tillbaks till de gamla rutinerna

ikväll är det första träningen efter olyckan. fasar för hur stämningen kommer vara. har själv en ganska dålig period nu, det var längesen jag behövde gå upp och väcka mor mitt i natten bara för en kram. men ärligt talat så är det någonting magiskt med en mors tröstande famn. petrit har gjort en låt om det som hänt och det är en plåga att lyssna på. har försökt förtränga hela sommaren och det har väl gått ganska bra, men det kommer ifatt en till slut. speciellt nu när rutinerna börjar komma tillbaka, vi ska på bornholmsläger och mörkret faller tidigare och tidigare för var dag som går. ja, nu är sommaren förbi. höst. jag hatar höst. men jag tror det kommer gå bra ikväll trots allt. Alla laget har väldigt starka karaktärer och vi har fått en fin gemenskap på senaste. Får hoppas att den håller i sig nu om inte blir ännu starkare. det kommer gå bra. vet att du är i slingan ikväll och peppar oss. det kommer gå bra! men du ska veta att du fortfarande dagligen dyker upp i mitt huvud. blir myndig i övermorgon och du kan inte följa med på krogen som du lovat. Andreja - må vi aldrig glömma detta namn. 20 bast och ditt öde var redan skrivet  v


image359


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback