dadaism aka ordbajs

jaha... då sitter jag här igen... vilse... i min egen lilla trädgård... eller snarare framför fronter i skolan..

men än sålänge har jag inte fått panik av att vara tillbaka! schemat är chill, de läxor vi fått än så länge är avklarade och det är riktigt skönt att träningen kommit igång igen. förutom att jag sitter och åmar över värsta träningsvärken ever! Jag ska sticka o köpa handikapptoalett efter skolan, annars kommer jag aldrig kunna utföra mina behov. Kanske pissa i en flaska...

Och idag gjorde jag ett underbart köp! Legenden Alice Cooper kommer till LUND (?!) i november och biljetten ligger och myser i skåpet! (överskåp of course) Det kanske inte är någon stor idol, men ska bli riktigt häftigt o se. Och såklart så har vi projektdag dagen efter så det lär bli en wild wild helnatt i rock'n'rollens anda!

Dagens andra bästa var nog att vakna upp i mitt nya, äntligen färdigmålade rum! sängen är inne, tv är inne.. fortfarande mycket o göra, men det tar vi efter hand... idag är en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback