dagen efter 23 augusti

image360
för jag är aaaaaaaarton, för jag är aaaaaaaarton!!!


min födelsedag landade så bra på första dagen i skolan. som vanligt roar sig lärarna i vårt arbetslag med att dra ut oss på tråkiga utflykter och muséer. men lämpligt nog så lokaliserade sig den årliga utflykten i Malmö detta läsår! och alla som var arton kunde stanna kvar på Malmöfestivalen när dagen var slut, utan intyg från föräldrar! Min första rättighet som myndig!

Så ja, det blev en runda om Bo01 i faktiskt jättemysigt mulet väder. Sorgligt nog så är allt som inte är regn bra väder nu. Vidare in till stan, strosa lite i affärer med Sjöris (vi älskar att strosa) och fika på Espresso. Mat på Subway och sen följde Elin och Paulina med mig och tog min första öl ute på krogen! Dom 50 godaste kronorna på länge. Stack till mölleplatsen och fortsatte drickandet. Välmåendet steg högre och högre och snart så hade jag mött Jessica och Therese, som drog runt mig i min regnkappa ett bra tag genom buskar och ja gudvetvar vi befann oss. Jag sjöng och hade inte den blekaste om vi var. Kvällen avslutades med att jag raggade upp massa gratismat på gågatan och sjöng och dansade till Mando diao. Och sjöng Ted Gärdestad på tåget. Vilken lyckad födelsedag... :) verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback