dom kommer sakna oss

nvc-fest   

.... såå... *gäsp*.. ännu en dag efter gårdagen. men det är den värd! efter en lång dryg dag i skolan, där allt gick fel hela tiden (fick tillbaka dåliga prov, skrev dåliga prov, glömde spara arbeten och papercuttade mig själv!), så avslutade vi kvällen med NVC-fest i Skurup! 

Förfestade hos Henki, där det var imponerande rent för att två killar ska ha bott där ensamma en vecka! Började dricka lite smått, rökte vattenpipa med Gandalf, kollade lite på tv. Tog 7-tåget till Skurup.

Efter att ha gått fel några gånger, så kom Johannes o Edip till slut och hämtade oss på stationen. In till Folkets hus, började direkt med några kortspel. Dem var inte milda, 30 x 3 klunkar? Hade inte så mycket dricka, så min sista utväg blev folköl. God bless partyshooter säger jag. Det gick rätt bra ändå. Snart kom det 10 familjepizzor som vi satt och krängde. GOTT!

Lite annat trevligt folk kom och hälsade på, det blev bugg, deep-talk och jag fick reda på att mina hemligheter redan var avslöjade. Jag o Qrisse satt och diskuterade sill, jag bad någon att leta upp sill o plötsligt hade jag det i handen. Allmänt trevlig kväll måste jag säga! Kvällens höjdpunkt var ändå när JOHAN ringde!! Han ringde och sa att han flyttar till Ystad på måndag!! <3 Det den här stan får tag i håller den hårt!

Idag blir Sandra min räddning. Ut o snacka med henne strax, det var verkligen evigheter sen jag såg henne... Sen ikväll ska jag o Jessica laga oss en bit mat och sen blir det Emil Jensen! :)

Har inte bloggat på länge, så har glömt berätta massa som hänt. Som när Therese o Jessica låg i min soffa o garvade hela natten åt inget, Saras extremt goda müsli, Olssons kaffe utan socker... Men det orkar jag inte nu heller.

Vadå Kylskåp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback