du kanske spillde rödvin på displayen...


jag har börjat acceptera snön. eller iallafall för en dag. för idag. jag o jessica gick en lång runda i snön idag, hälsade på sandra i kiosken, tog ut lönen som kom idag, tog in janes post och lekte i lite drivor som vi hittade på vägen. åt lite paj, knäckte en öl och kollade på när jessica förberedde sig för kvällen!
igår kväll var vi några tjejer här. julia äntligen hemma! lyssnade på nattis berättelse om sin 8 timmar långa busstur, hahahhahaha!! och NEJ, avokado är ingen fisk! kollade på eurotrip och somnade.
nu är det väl min tur o förbereda mig inför kvällen. för alldeles strax kommer herr piledahl o hämtar mig! så nu lämnar jag er för kvällens nattfjäril.

Kommentarer
Postat av: erika

ååh du är min lilla nattfjäril


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback