hazy shade of winter

blurry
eftersom jag har varit i en liten dimma hela dan känns det som.. :) har varit på jättebra humör idag. första dagen jag har varit i skolan efter att jag varit sjuk. fortfarande lite halvdåsig, men är ändå piggare än nånsin nu... :) betade av fysikprovet och fick en jättelång och härlig lunch eftersom jag slapp badet. dom flesta i klassen verkar vara tillbaka igen. faktiskt helt ok o ha varit sjuk denna veckan, har inte missat så otroligt mycket och jag har samlat på mig mycket krafter nu. missade förstås när dr phil tappade ögonfransarna, men man kan inte få allt här i världen... Har svävat på moln hela dan, vet inte om jag fick i mig lyckopiller istället för alvedon idag... men bra mår jag :) helt toppen faktiskt. allt e så cp-bra just nu. nu tänkte jag ta ett fotbad och kanske göra en efterrätt... för ikväll ska det bli god mat! Jessica kommer hit o då ska hon få smavva lite hallon o glass tror ja... kom på nyss att nä ja orkar inte laga nåt :) de e ju lia gott deee! o idag har jag till råga på allt varit på ansiktsbehandling! typ. "djuprengöring".. lite mer do this do that istället för avslappning, men jag klagade inte.. :)  försöker lära mig en raymond & maria-låt på gitarr som ja ska spela för jessica, som lite kompensation till att jag inte kunde åka med henne på konserten i januari. hahaha undrar om hon uppskattar det! det hade nog inte jag gjort med min hesa stämma just nu... eller annars.. ;)

TREVLIG HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback