jag blir så aaaaaaarg

jag blev så glad på träningen igår, för andreas sa att jag självklart hade en plats i startsexan på söndag! självförtroendet höjdes en bra bit, för jag har känt mig helt seg på träningen sen jag började igen och det finns vissa spelare som fått vänta ett helt år för att få spela en match... YES tänkte jag. tills jag vaknade idag och kände att... Jävla f-, marcus verkar ha smittat mig med sin jävla sjuka. Skit i det tänkte jag, stack till skolan ändå för det här är verkligen ett dåligt tillfälle att bli sjuk på. knarkade alvedon och esberitox hela dagen, men det hjälpte fanemej inte. när jag cyklade hem i kall jävla motvind så började jag nästan gråta så ONT jag hade överallt!!!

kom hem iallafall, även om det kändes som en total evighet. tog lite mer piller och försökte sova en stund. mådde lika dåligt när ja vaknade. men några bra saker har ändå hänt idag!! efter allt tv-tittande idag... så såg jag "räkna med bråk" på tv!! sååå sjukt längesen, ni vet det där programmet med steve urkel! därefter kommer PANTERTANTER som jag bara älskar. Min moder berättade också att den där 600-sidor långa romanen som jag ska läsa på svenskan visades på film idag! och hon har spelat in den! till råga på detta... så ska tv-programmet, som jag älskade när jag gick i typ femman-sexan och som jag HATADE att dom la ner, börja visas på femman igen! MULLVADEN, here we go!

ska bli frisk till imorgon i vilket fall. har inte tid o vara sjuk. imorgon fick jag äntligen in mig på körkortsteorin så den måste jag gå på, biologibreddning är ett helvete att missa, på onsdag måste jag träna in centerpositionen på träningen, på torsdag har jag ett privat ärende, på fredag ska jag på ansiktsbehandling och på söndag är det match i Helsingborg! no way josé att jag ska vara sjuk denna veckan...

krya på mig!

Kommentarer
Postat av: JWO

men sara-hara.. jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback