vi kommer att dö samtidigt du o jag

jag blir helt knäpp... har nyss insett vilken bra sommar det kommer bli! Först är det ROSKILDE.. Sen ska jag jobba och sola, därefter CYPERN och direkt när vi kommer hem börjar MALMÖFESTIVALEN och när den slutat så har jag hunnit fylla ARTON och då ska jag o Julia ha en JÄTTEFEST!! Kan inte bärga mig!!!

Igår var jag och hälsade på larviga Linus. Åt upp resterna från chokladkvällen + hallonglass + cola ur en låda med is? Väldigt trevligt, kollade på Sagan om konungens återkomst. Lite störigt att vi ALDRIG klarar aldrig av o kolla en hel film!

Dagen idag har det verkligen varit LOV LOV LOV!! Gick upp vid halv 11, underbart soligt ute. Gick ut en runda och tog ut pengar till sparkassan, tog bussen hem igen och åt en lång och god frukost. Sedan hade jag o mor yoga i en timme och det är faktiskt jobbigare än man tror! Men kul! En stor kopp kaffe efter det och ny bra musik... yummiiiie.

Nu väntar jag bara på att Pernilla Staffan o Hampus ska komma hit! För vi ska basta o bada bubbelbad...MMwiiwiw!

Säkert! (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback