bad things always come in three...

det var minsann ett bra tag sen man skrev här nu.. har väl haft fullt upp på sistone. det har varit skola, träning i stort sett var dag, umgåtts med kompisar och denna veckan har det varit praktik.

förra helgen tog jag det bara lugnt, på fredagen umgicks jag med natti, jessi o sandra. riktigt roligt, satt och sunkade o berättade en massa hemlisar... ;) just like the old days. "jag trodde att jag var den enda!!" sådana saker som vi aldrig nämner igen?

på lördagen träffade jag julia o therese och vi snackade också en massa skit... så som bara tjejer kan göra? blev mycket diskussioner om skola och framtid, det blev popcorn och vi avslutade kvällen med att kolla på Störtkär på tv.

denna veckan började med studiebesök på brandkåren och berghusa. sen tisdag onsdag torsdag har vi varit på sjukhuset o det har faktiskt varit riktigt roligt. vi har fått höra massa historier om män utan huvud och män med brödknivar genom halsen, sen har vi fått se både lik och nyfödda bebisar och jag har varit nära på att svimma x antal gånger. men nu tror jag iallafall att jag vet vad jag vill bli. det skiftar från vecka till vecka iofs, men just nu är det sjukgymnast. ja det ska jag bli. eller kanske ergonomist. det ska handla om hälsa, kost eller motion och inte innehålla blod och sprutor. arbetsterapeut? vi får se, det är fortfarande ett bra tag innan jag ska bestämma mig... :)

imorgon ska jag träffa Tokken för första gången på typ 3 månader?! för sorgligt, men mina sista pengar får jag lägga på en fika med honom... :)

på lördag blir det artonårsfest i skurup! tror att det blir andra vita helgen på raken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback