då fick jag fart på bena o löpte rätt så bra

väder

så här vacker var min utsikt när jag satt och drack kaffe ute på balkongen i eftermiddags. riktigt mysigt, men ack så kallt! även om solen stod på, så lyckades den inte värma så mycket. men mysigt ja... det var det.

idag har jag fått besök av en kotte...förlåt tokke.. och även jessica julia o therese hälsade på! vi har ätit en massa onyttig fredagsmat... eller ja mat o mat, fika och godis har jag väl levt på idag. hallon med glass, chips, många koppar kaffe. satt med killarna o umgicks lite o rökte vattenpipa, masserade varann, någon sov lite, jag själv höll på att somna, lyssnade på massa oc-musik och bara chillade... en riktigt skön fredagskväll.

idag praktiserade vi förresten på ett äldreboende. det var helt makalöst roligt, även om tanterna inte kom ihåg en när man varit borta i 5 minuter så var det riktigt roligt att lära känna deras OLIKA personligheter och sitta och umgås med dementa en hel dag... :) blev erbjuden jobb, som jag lätt skulle tackat ja till, men tyvärr måste man vara arton. dom bad mig att komma tillbaka när jag fyllt, så det ser ut som jag har helgjobb till i höst iallafall... :)

"nämen ooo där står ju två vackra damer!"
"han behöver inte ta åt sig, igår trodde hon att det var midsommar"


bildbevis på att ja visst kan göra ringar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en väldigt stolt fotograf! Första försöket.. YEES!

2007-01-20 @ 11:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback