Everybody's going to the party have a real good time

1 januari. jag måste ändra min klocka, nu ska hon stå på fem över sju. Lite ändring för detta året. Men jag kan fortfarande inte släppa gårdagen, jag försökte att inte ha stora förväntningar, men dom gick inte o stoppa. Jag skulle vara så fin i min nya klänning! Och det gjorde faktiskt ingenting alls att jag hade så höga förväntningar... För fan vad bra det blev, bästa nyår nånsin! Top 5 bästa dagarna i mitt liv skulle jag nästan tro.. :)

   Madde kom hit kvällen innan o vi gjorde ett jättefint snapshäfte som vi inte kunde skriva ut, dukade och gjorde i ordning. Hela sista dagen på året 2006 så hade vi ett strikt tidsschema att följa för att lyckas klara dagen. Tyvärr låg vi 2 timmar efter när vi ätit frukost, så vi fick hoppa vår tupplur 14.00. Erika kom och vi tre körde ner till min kusin, för hon skulle fixa håret på oss. Mwiwiwiiw redan då började jag komma i stämning. Däremot fick jag gå i orkan hem, så håret knysslade till sig igen, men det låg faktiskt helt ok när jag kom hem ändå. Mötte My, som jag inte sett sen förra nyår igen? Väntade på att dom andra två töserna skulle komma hem, sen började vi göra oss i ordning och fixa mat. 

   Snart kom resten av gästerna och när alla 11 var samlade så satte vi oss i uterummet med tända ljus och började på Erikas underbara förrätt :) Jeopardy-plingan slogs varm under kvällen, även om regeln att det skulle bli tyst aldrig slog in. Drack och åt gott och det tog inte lång tid innan folk började bli lite på lyset :) Vi SJÖNG och skrattade, spelade Tangera och lekte Chipong. Oj, kom på nu att jag aldrig smekte mitt bröst när vi drack alla vattenfall. vid halv 10 kom Erika och Sandra, och då var det dags att dra vidare! Jag, Emelie, Erika o Sandra i mors bil och resten i en taxi. Hos Tullberg väntade Philip med resten av mina små vänner (beer beer) och en massa annat kul folk! Det var nån utan tand som sprang runt och skrämde folk? Spelade fotbollsspel, lyssnade på byob... hmm.. ja, sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, man var överallt och ingenstans hela tiden. Träffade en massa gamla vänner och klasskompisar tydligen. Sen kom tolvslaget och Johan offrade sig att inviga år 2007 med mig :) Raketer, champagne, humöret på topp. Kunde inte bli bättre. Fick massa söta komplimanger under kvällen också och det gjorde mig jätteglad. Hm, jag tror jag hoppade över nån grind för det var stopp i toan enligt Stephanie. Ja,  idag har jag fått reda på att det hänt en himla massa som jag inte behöver nämna här, men vad vore inte det nya året utan lite intriget? Ooo det isar i kroppen när jag tänker på vad som kommer  hända detta året. Jag fyller 18, Agia Napa, ja det finns så mycket att se fram emot! 

   Nä efter en lång kväll som inte kändes mer än hälften så lång som den var, efter en perfekt fylla och perfekt sällskap så gick jag, Erika, Johan, Stephanie, Olsson och Björn (?) hemåt.... men vissa fastnade på vägen :D Till slut kom iallafall dom flesta av oss hem och sov gott. Vaknade tidigt och gick ut genom en ständigt roterande hall och satte mig o fnissade lite med Erika. Kände att ena kinden var jätteöm, Erika berättade att ja sagt att jag blivit slagen o sen kom jag på att det var Natti som slog mig! Haha why? Jo, jag fick reda på en heeeeel hel del idag. Imorgon tror jag att det är dags o skriva av sig lite i min dagbok.

Några mobilbilder innan resten av bilderna kommer upp!!!

  
   
  
  
  
  

Party favours on the floor and a
Half drunk bottle with a popcorn in it
Yesterday’s dress in a complete mess and a
Bruise on my arm, I don’t know where I got it
January 1st and it’s already clear:
It’s gonna be another happy year


Kommentarer
Postat av: Natalie

riktigt RIKTIGT lyckad kväll :D

2007-01-02 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback